کد مطلب: 173207
با مخترعين ايراني؛
داروي گياهي که ناجي شما در فصل سرما مي‌شود
تاریخ انتشار : 1397/10/13 10:48:03
نمایش : 2425
يکي از شرکت‌هاي دانش‌بنيان موفق به توليد داروهاي جديد گياهي براي درمان بيماري سرماخوردگي شده است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فعاليت جوانان نخبه در شرکت‌هاي دانش بنيان در کنار طرح‌هاياستارت آپي سبب رشد و پيشرفت کشور مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفي محصولات ساخته شده در اين شرکت‌ها بپردازد.

با شروع فصل سرما بيماري‌هاي سرماخوردگي و گلودرد به سراغ افراد مي‌آيند؛ بيماري که مي‌تواند سبب مشکلات بسياري شود، اما به کمک که دارو‌هاي گياهي مي‌تواند در مدت زمان کوتاهي اين بيماري را از بين برد و ديگر نيازي به مصرف دارو‌هاي شيميايي نداشت.

يکي از شرکت‌هاي دانش بنيان به کمک برگ‌هاي گل بنفشه معطر موفق به توليد داروي جديد براي درمان بيماري سرماخوردگي شده است؛  اين شرکت دانش بنيان با به کار بردن گياه بنفشه معطر که داراي خاصيت ضد التهابي و ضد باکتريايي است موفق به توليد شربتي موثر براي تسکين بيماري سرماخوردگي شده است.

تسکين بيماري سرماخوردگي به کمک داروهاي گياهي

  به دليل آنکه از گياه بنفشه براي توليد اين دارو  استفاده شده است سرفه، سرماخوردگي، ناراحتي‌هاي معده، کبد، طحال و  درد کليه را درمان مي‌شوند؛ همچنين به عنوان نرم کننده ريه هم مي‌توان از اين دارو استفاده کرد.

اين داروي  جديد بدون داشتن هيچ گونه عارضه‌اي  و کاملا گياهي براي اولين بار توسط يکي از شرکت‌هاي دانش بنيان ساخته شده است و  به کمک آن مي‌توان در کوتاه‌ترين مدت زمان ممکن سرماخوردگي خود را از بين برد و در فصل سرما با خيالي راحت زندگي کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg