کد مطلب: 173177
با مخترعين ايراني؛
سرماخوردگي را با اين داروي جديد مهار کنيد
تاریخ انتشار : 1397/10/03
نمایش : 2355
يکي از شرکت‌هاي دانش بنيان موفق به توليد دارويي جديد براي درمان عفونت‌هاي ناشي از بيماري آنفلوانزا و سرماخوردگي شده است.
به گزارش هفت چشمه،  فعاليت جوانان نخبه در شرکت‌هاي دانش بنيان در کنار طرح‌هاي استارت آپي سبب رشد و پيشرفت کشور مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفي محصولات ساخته شده در اين شرکت‌ها بپردازد.

هرسال با شروع فصل سرما بيماري سرماخوردگي گريبانگير بسياري از افراد مي‌شود؛ بيماري که سيستم ايمني بدن را ضعيف و آن را در برابر هجوم انواع ويروس‌ها بي دفاع مي‌کند.

اما به تازگي يکي از شرکت‌هاي دانش بنيان موفق به ساخت دارويي جديد براي بالابردن قدرت سيستم دفاعي بدن شده است و انواع بيماري هاي عفوني و تنفسي را درمان مي‌کند.

مدير اين شرکت دانش بنيان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوري‌گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اين دارو اظهار کرد: آنفولانزا يک نوع ويروس شبيه به سرماخوردگي است و براي کنترل و مهار آن بايد از داروهاي خاص استفاده کرد.

دارويي گياهي براي جلوگيري از بيماري هاي عفوني

وي ادامه داد: اين بيماري علاوه بر آنکه تمام سيستم بدن را درگير مي‌کند سبب ايجاد عفونت در حلق و دهان هم مي‌شود و اين موضوع بيماري را تشديد مي‌کند.

مدير اين شرکت دانش بنيان با اشاره به داروي خاصي که توليد کرده است، گفت: ما محلولي را ساخته‌ايم که از ايجاد عفونت در دهان و حلق جلوگيري و بيماران را درمان مي‌کند.

وي با بيان اينکه محلول دارويي ما هيچ عارضه‌اي ندارد، اظهار کرد: اين محلول را تمام گروه‌هاي سني مي‌توانند استفاده کنند و به دليل آنکه بر پايه گياهان دارويي ساخته شده است هيچ عارضه‌اي ندارد و در کمتر از چند روز سريعا بيماري شما را درمان مي‌کند.

مدير اين شرکت دانش بنيان يادآوري کرد: به دليل عارضه‌هاي متعددي که داروهاي شيمايي براي افراد دارند و همچنين با گسترش آنفلوانزا در فصل سرما اقدام به توليد اين داروي جديد کرده‌ايم تا هم افراد سلامتي خود را به دست بياورند و هم سراغ خريد داروهاي ها خارجي نروند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg