کد مطلب: 173158
برگزاري مراسم وفات حضرت معصومه (س) در اردل+تصاوير
تاریخ انتشار : 1397/09/28
نمایش : 2756
مراسم وفات حضرت معصومه (سلام الله عليها) به همت هيئت حضرت علي اصغر(ع ) و با حضور عموم مردم در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها مراسمي به همت هيئت حضرت علي اصغر(ع ) و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد.

حجت الاسلام  ناصري يکي از روحانيون حوزه علميه قم در اين مراسم ضمن عرض تسليت رحلت شهادت گونه کريمه اهل بيت، گفت: حضرت معصومه(سلام الله عليها)، اسوه و الگويي براي همه مردم به ويژه دختران و زنان جامعه است.

ناصري به حديثي از امام جواد(عليه السلام) که فرمودند: «هرکس حرم عمه ام در قم را زيارت کند، بهشت بر او واجب مي شود»، اشاره کرد و گفت: شهر قم به برکت وجود حرم کريمه اهل بيت به مرکز صدور فرهنگ اهل بيت تبديل شده است.

وي معادل بودن زيارت امامزاده با امام معصوم(ع) را نشان از جايگاه حضرت فاطمه معصومه س) برشمرد و گفت: بسياري از شخصيت، علما و بزرگان در پناه حرم شريف حضرت معصومه(س) مسائل و مشکلات خود را مطرح و اين بانو به عنوان يک ملجأ علمي و راهگشا، از مشکلات آنها گره گشايي مي کردند.

ناصري اظهار داشت: کريم کار خوب و خير را وظيفه خود مي داند و حضرت فاطمه معصومه(س) علاوه بر کريم، عالمه و محدثه هم بودند.

اين روحاني برجسته گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) همواره ملجا و پناهگاهي در قم براي شيعيان، به ويژه علما و بزرگان و حوزه هاي علميه بوده اند.


انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg