کد مطلب: 173155
استاندار چهارمحال و بختياري پيگير اجراي طرح هاي بخش خصوصي شد
تاریخ انتشار : 1397/09/27 08:38:40
نمایش : 1205
استاندار چهارمحال و بختياري دوشنبه شب در نشست با معاون قوه قضائيه، تسهيل فرايند فعاليت بخش خصوصي در ثبت شرکت هواپيمايي در اين استان را خواستار شد.

به گزارش هفت چشمه، اقبال عباسي در نشست با احمد تويسرکاني رئيس سازمان ثبت املاک و اسناد اظهار داشت: اميد است شرايطي فراهم شود تا شرکت بخش خصوصي با محوريت فعاليت هواپيمايي و گردشگري در استان با رعايت موازين قانوني جهت کارآفريني، رونق اشتغال و توليد، فعاليت خود را هرچه سريع ترآغاز کند.
وي با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته در خصوص جذب سرمايه گذار در استان، تصريح کرد: به تازگي زمينه براي ورود يکي از سرمايه گذاران حوزه حمل و نقل هوايي در استان فراهم شده است که چنانچه اين طرح اجرايي شود حمل و نقل هوايي استان رونق مي گيرد.
عباسي تصريح کرد: اين سرمايه گذار قرار است سه اقدام همزمان تورگرداني، راه اندازي خط هوايي و تعمير هواپيما را انجام دهد که در نوع خود اقدامي بي نظير در استان به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا، در اين نشست نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد، بن و سامان نيز حضور داشت.
چهارمحال و بختياري به سبب وضعيت کوهستاني با وجود وسعت کم و نقش راهبردي که در اتصال کريدور جنوب به فلات مرکزي دارد، از شبکه هاي ارتباطي و جاده اي مناسبي برخوردار نيست و اين موضوع نه تنها روند توسعه يافتگي اين استان را با چالش جدي مواجه کرده بلکه مزيتي که در کاهش فاصله استان خوزستان و بنادر جنوبي به مرکز کشور دارد را بلااستفاده کرده است.
 منبع:ايرنا

انتهاي پيام /*
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg