کد مطلب: 173154
رئيس سابق اف‌بي‌آي: جمهوري‌خواهان بايد مقابل دروغگويي‌هاي ترامپ بايستند
تاریخ انتشار : 1397/09/27 08:25:09
نمایش : 1697
رئيس سابق اف‌بي‌آي گفت: دروغگويي‌هاي رئيس‌جمهوري آمريکا باعث وارد شدن لطمات جدي به وجهه اين سازمان شده است و حزب‌جمهوري‌خواه بايد مقابل اين دروغگويي‌ها بايستد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، «جيمز کومي»، مدير سابق «اف‌بي‌آي» دوشنبه شب گفت که دروغگويي‌هاي «دونالد ترامپ»، رئيس‌جمهور آمريکا باعث وارد آمدن لطمات جدي به وجهه اين سازمان آمريکايي شده است. 

به نوشته خبرگزاري فرانسه، کومي همچنين از حزب جمهوري‌خواه خواسته در برابر دونالد ترامپ ايستادگي کنند. 

وي گفت: «وجهه اف‌بي‌آي به خاطر دروغگويي‌هاي دائمي رئيس‌جمهور ايالات متحده و دستيارانش لطمه‌هاي جدي ديده است. به دليل اين دروغ‌ها، آدم‌هاي زيادي، آن مزخرفات را باور کرده‌اند.»

کومي که در سالن‌هاي سناي آمريکا در جمع خبرنگاران حضور داشت گفت: «آدم‌هايي که اطلاع بيشتري دارند، از جمله اعضاي جمهوري‌‌خواه اين مجلس (سنا) بايستي شجاعت داشته باشند که بايستند و حقيقت را بگويند.»

اظهارات مدير سابق اف‌بي‌آي بعد از آن مطرح مي‌شود که دونالد ترامپ هفته گذشته با انتشار چند پيام در توئيتر مدعي شد اقدام اف‌بي‌آي در تحقيق از «مايکل کوهن»، وکيل شخصي ترامپ و «مايکل کوهن»، مشاور امنيت ملي سابق کاخ سفيد سوء استفاده از قدرت اين نهاد آمريکايي بوده است.  

کوهن و مايکل فلين در پرونده تحقيقات درباره تباني تيم ترامپ با روسيه در انتخابات ۲۰۱۶ به ارتکاب جرائم مختلف متهم شده‌اند و هر دو اعترافاتي کرده‌اند که ممکن است در آينده براي ترامپ گران تمام شود.

رئيس سابق اف‌بي‌آي گفت: «جمهوري‌خواهان درک مي‌کردند که اقدامات رئيس‌جمهور مهم است، حرف‌هاي او اهميت دارد، حاکميت قانون اهميت دارد و حقيقت مهم است. آن جمهوري‌خواهان امروز کجا هستند؟»

انتهاي پيام/ 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg