کد مطلب: 173146
جهانبين نيوز گزارش مي دهد:
نمايندگان محترم: تلفن خود را جواب دهيد، خبرنگار پشت خط است!افتراق نمايندگان چهارمحال و بختياري در برابر انسجام نمايندگان اصفهان!
تاریخ انتشار : 1397/09/24 08:44:52
نمایش : 1379
انتظار رسانه ها به ويژه جهان بين نيوز از مسئولين به ويژه نمايندگان محترم اين است که ارتباط قوي تري با اصحاب رسانه داشته باشند، نه اينکه هرچه خبرنگار با نماينده تماس بگيرد، آن هم در خصوص موضوع مهمي مثل آب يا رد تماس بدهد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ نمايندگان مجلس وکلاي مردم در خانه ملت هستند تا ضمن قانون گذاري در چارچوب قانون اساسي، پيگير مسائل کلان، مشکلات و معضلات حوزه انتخابيه خود باشند و از طريق تعامل با ساير نمايندگان کشور زمينه را براي مديريت هماهنگ اجرايي در کشور فراهم کنند تا از اين طريق مسائل تمام کشور را بتوانند حل کنند و در واقع با وسعت ديد و نه نگاه جزيره اي همه کشور را در قالب يک ساختار واحد بدانند و براي ارتقاء همه جانبه آن بکوشند.

متاسفانه نگاه متعصبانه و حتي حس ناسيوناليستي در بسياري موارد اجازه هنر مديريت به مسئولين را نمي دهد و هرکسي در پي آن است تا محبوب يار و ديار خويش باشد.

روزهاي گذشته نمايندگان استان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در اقدامي هماهنگ و البته نمايشي بر سر موضوع تامين آب اين استان به صورت دسته جمعي استعفا دادند.

نکته مورد توجه اين اقدام نمايندگان، قرار گرفتن آنان در محوريت کانون رسانه هاي اصفهان بود که با يک سناريوي هماهنگ ريز اتفاقات را با چاشني عمليات رواني در خبرگزاري ها و حتي پيام رسان ها و شبکه هاي اجتماعي به يک موج رسانه اي عميق و قوي تبديل کردند و مطالبه خود را بصورت عميق از بستر رسانه منعکس کردند به نحوي که اين استعفا به سرعت تبديل به يک جريان رسانه اي شد و همچنان به دنبال فشار بر دولت براي امتيازگيري ويژه در موضوع آب هستند.

آنچه مشخص و آشکار است مطرح بودن منابع آب در استان چهارمحال و بختياري به عنوان سرچشمه ها و سرشاخه هاي تامين آب نقاط زيادي از کشور است که البته با توجه به اينکه آب جزء انفال است کسي با تامين آب شرب مردم ديگر استانها مخالفتي ندارد اما مخالفت اين استان با انتقال آب غير منطقي و غيرانساني است که مردم سرچشمه تشنه جرعه اي آب باشند ولي آب شرب استان براي صنعت، فضاي سبز و ديگر زمينه ها، بدون اولويت بندي انتقال داده شود در صورتي که حداقل بيش از ۵۰ درصد جمعيت استان چهارمحال و بختياري مشکل اساسي تامين آب دارند و کمبود آب در برخي مناطق استان يا به بحران تبديل شده است يا در حال تبديل شدن به بحران است.

پروژه انتقال آب بن به بروجن يکي از طرح هايي است که مصوبه هيئت وزيران در دولت فعلي و دولت قبلي بوده است، تمام مطالعات آن از قبل پيش بيني شده است و حتي آقاي روحاني وعده داده بودند که اين طرح تا پايان سال ۹۶ به بهره برداري برسد اما متاسفانه با ضعف ها و نواقص زيادي از جمله وجود مافياي آب در کشور، عدم وجود مديريت قاطع و مستحکم در استان، ضعف آشکار و بي کفايتي در مديريت آب منطقه اي استان، نفوذ نمايندگان اصفهان در وزارت نيرو و عدم وجود وحدت بين نمايندگان استان و دلايل متعدد ديگر نه تنها اين طرح به نتيجه نرسيده است بلکه اجراي طرح هاي اهريمني انتقال آب به خارج از استان آن هم در مصارف بدون اولويت حيات اين خطه از کشور با با چالش، تهديد و خطر جدي مواجه ساخته است که نياز است همه مسئولين اعم از استاندار، نمايندگان مجلس، آب منطقه اي استان و ساير دستگاههاي ذيربط با ورود جدي به اين قضيه فکري به حال حيات در حال انقراض استان نمايند.

بي شک ارتباط مسئولين با رسانه ها که رسالت انعکاس اخبار، نقد عملکرد مسئولين و انعکاس گزارش عملکرد مديران و انتقال مشکلات عمومي به مراجع ذي صلاح را دارند قطعا مي تواند در پيشرفت امور جاري استان و حتي کشور موثر باشد.

رسانه روح عملکرد مسئولين را آشکار مي کند هرجا نقطه قوتي باشد ملزم به انعکاس است تا اميد در جامعه پايدار باشد و هر کجا ضعفي وجود داشته باشد بايد منعکس شود تا از به وجود آمدن مخاطرات اجتماعي، فرهنگي و... جلوگيري شود.

انتظار رسانه ها به ويژه جهان بين نيوز از مسئولين به ويژه نمايندگان محترم اين است که ارتباط قوي تري با اصحاب رسانه داشته باشند، نه اينکه هرچه خبرنگار با نماينده تماس بگيرد، آن هم در خصوص موضوع مهمي مثل آب يا رد تماس بدهد، يا جواب ندهد، يا بگويند بعدا تماس بگيريد و متاسفانه بعدا هم اصلا جواب ندهد يا با مسدود کردن تماس هاي ورودي، تلفنش دائم بوق اشغال بزند.

شان نمايندگي کار و پاسخگويي است لطفا تلفن خود را پاسخ دهيد شايد خبرنگاري جرعه آبي از دست شما به لب هاي خشک کودک تشنه اي برساند و چه بسا پاسخ ندادن شما، استان را به لبه پرتگاه سقوط حيات انساني در چهارمحال و بختياري برساند.

مسئولين عزيز و نمايندگان محترم خبرنگار را هم جزء پازل محدوده خود بدانيد تا ما هم با قدرت رسانه اي مطالبه گري خود از مسئولين کشوري انجام دهيم، بلندگوي شما باشيم و حنجره اي باشيم براي فرياد شما چرا که روزهاي گذشته نمايندگان اصفهان و رسانه ها همه با هم فرياد زدند ولي در استان ما فرياد خبرنگار در سينه اش خفه شد.

خبرنگار خسته است از شنيدن تکراري مشترک مورد نظر در دسترس نيست! از شنيدن اين پيام که تماس شما از طريق پيامک به ايشان منتقل خواهد شد! ولي تماس ايشان هيچ گاه به ما منقل نخواهد شد! از بوق مشغول مکرر موبايل نماينده!

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg