کد مطلب: 173141
در چهارمحال و بختياري :
اجراي برنامه‌هاي آموزشي براي حفاظت کيفي از منابع آب
تاریخ انتشار : 1397/09/22 09:38:08
نمایش : 1525
مديرکل حفاظت محيط زيست استان گفت: آموزش جوامع محلي با همکاري دستگاه‌هاي عضو شوراي حفاظت کيفي زاينده رود، براي صيانت و حفاظت از منابع آبي انجام مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛  با توجه به اينکه مشکل آلودگي منابع آب بيش از مشکل کمبود آب به چشم مي‌آيد، گفت: در سي و سومين جلسه مخاطرات زيست محيطي استان اقدامات لازم جهت حفاظت کيفي منابع آبي استان مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: آلوده کردن منابع آب به راحتي انجام مي‌شود اما بايد بدانيم که پاک کردن آن به مراتب دشوارتر است، بنابراين اقشار مختلف جامعه، سازمان‌ها و واحدهاي آلوده کننده، بايد بدانند که با وجود کمبود آب، علاوه بر مشکلات کمي آب، سبب بروز مشکلات کيفي براي منابع آب نيز مي‌شوند.

اين مقام مسئول عنوان کرد: در اين جلسه مقرر گرديد جهت نهادينه سازي فرهنگ مديريت بهداشتي و اصولي پسماند و تنوير افکار عمومي در راستاي جلوگيري از آلودگي منابع آبي استان بالاخص حوضه سرشاخه هاي رودخانه هاي کارون و زاينده رود، اداره کل آموزش و پرورش استان و دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري با همکاري دهياران مربوطه نسبت به آموزش همه جانبه در اين زمينه اقدام و گزارش آن در اين شورا ارائه خواهد شد.

وي عنوان کرد: يکي از راه هاي حفاظت از کيفيت منابع آب و محيط زيست آموزش و فرهنگسازي در جامعه مي باشد که بايد اين مهم با همکاري دستگاه هاي مسئول و مردم شريف استان انجام شود.

احمدي در پايان با قدرداني از دستگاه قضا در رابطه با موضوع صيانت از منابع آب و تسريع امور در برخورد با عوامل آلاينده، کارها با قوت بيشتري انجام و نيز پايش مستمر منابع آبي استان و جلوگيري از آلودگي آن به طور جدي پيگيري مي‌شود.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg