کد مطلب: 173137
فرماندار شهرستان اردل:
وضع نظارت بر اصناف اردل رضايت بخش نيست
تاریخ انتشار : 1397/09/21 10:06:08
نمایش : 1933
فرماندار شهرستان اردل گفت:وضع فعلي نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست و نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند.
به گزارش هفت چشمه، محمود کياني فرماندار شهرستان اردل  در حاشيه  جلسه کميسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز به اهميت انديشيدن تدابيري جهت نظارت بر بازار  شب يلدا تاکيد کرد و گفت:بايد به گونه اي سياست ها و راهکارهاي نظارتي را در اين شب تنظيم کنيم که آرامش در بازار حفظ گردد و براي اين مهم اعضاي ستاد بايد با هماهنگي مديران کل استان در جهت رفع موانع اهتمام ورزند.

کياني اظهار کرد:بايد هماهنگي هاي لازم بين دستگاه ها ذيربط معمول باشد تا اينکه نظارت به صورت موثر تر بوده و نواقص موجود در آن نيز برطرف شود.

وي با بيان اينکه وضع نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست افزود: نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند و  نتيجه اين امر را بهبود وضعيت معيشت مردم برشمرد.

فرماندار شهرستان اردل گفت: نظارت بر صنوف مختلف مي بايست با اولويت بندي مناسب و به شکل موثر تر انجام شود  و  دستگاه هاي اجرايي ذيربط به خصوص سازمان صنعت و معدن در اين حوزه بايد با سازمان تعزيرات هم انديشي هاي لازم  را داشته باشند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg