کد مطلب: 173119
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبر داد:
نجات چوپان اردلي از مرگ حتمي توسط نجاتگران هلال احمر
تاریخ انتشار : 1397/09/17
نمایش : 1323
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل گفت: نجاتگران جمعيت هلال احمر شهرستان اردل جان چوپان ۲۶ساله گير افتاده در کوهاي کارون چهار را از مرگ حتمي نجات دادند .
به گزارش هفت چشمه، شيروان خسروي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز بابيان اين خبر گفت: گزارش حادثه ساعت 10  روز جمعه به مرکز جمعيت هلال احمر شهرستان اردل اعلام شد که بلافاصله تيم کوهستان متشکل از سه نجاتگر با قايق به محل کوههاي امام زاده شهسوار اعزام  ودر ساعت 12 خود را به محل حادثه رساندند.

خسروي اظهار کرد:نجاتگران عمليات جستجو را با شعاع مسافتي 100 کيلومتر آغاز کرده و پس از آن به قصد بالا رفتن از بلندترين قله اين کوه ها پس از 40 دقيقه کوهپيمايي با چوپان 26 ساله اي رو به رو شدند.

وي افزود:نجاتگران اين چوپان را که به دنبال احشام خود رفته وبه دليل بارش هاي اخير و نمناک بودن منطقه ؛عدم تردد عشايرو همچنين عدم آنتن دهي تلفن همراه در اين کوه ها گير افتاده و شب را همانجا به دليل ترس از حيوانات وحشي و ترس از افتادن وسقوط به دره از مرگ حتمي نجات داده و به خانواده اش تحويل دادند .

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل بيان کرد: هم اکنون حال عمومي اين چوپان حادثه ديده با کمک به موقع تيم امداد و نجات هلال احمر شهرستان  اردل رضايت بخش اعلام شده است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg