کد مطلب: 173110
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اردل خبرداد:
ايمن سازي محور پر خطر اردل به شهر کرد
تاریخ انتشار : 1397/09/13 09:37:56
نمایش : 2278
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل از اجراي عمليات ايمن سازي محور پر خطر و حادثه خيز اردل به شهرکرد خبرداد.
به گزارش هفت چشمه، احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل درگفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:ايمن‌سازي  محور اردل به شهرکرد (محدوده تنگ درکش ورکش)  در قالب تعريض، ايجاد گارد خاکي، آزادسازي حريم، بازسازي قنو، اصلاح ديد در قوس با تلاش شبانه‌روزي راهداران به مدت 2 ماه انجام شد.

عالي پور با بيان اينکه اين محور به  طول18 کيلومتر با حجم 11 هزار مترمکعب خاکبرداري به وسيله 4 دستگاه و تلاش 4 راهدار به صورت اماني و با هزينه خود اداره انجام شد افزود:گارد يک کيلومتر خاکي در اين محور رو به اتمام است و عمليات ترانشه برداري همچنان ادامه دارد.

وي با بيان اينکه ايمن‌سازي اين محور پرتصادف يکي از مهمترين مطالبات مردم اين شهرستان عنوان و بيان کرد: عمليات ايمن‌سازي اين محور که يکي از محورهاي اصلي و پرحادثه شهرستان است به علت کوهستاني بودن با مشقت بسيار انجام که در نهايت رضايتمندي مردم و مسافران اين مسير را به دنبال داشت.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل خاطرنشان کرد: به سبب موقعيت جغرافيايي شهرستان، بيشتر محورهاي اصلي و فرعي آن داراي شيب‌ها و پيچ‌هاي تند و خطرناکي است که در برخي موارد حادثه‌هاي منجر به فوت و خسارت‌هاي مالي زيادي به بهره‌برداران جاده‌اي وارد مي‌کند و انشالله با تلاش راهداران تمام نقاط حادثه خيزمحورهاي اردل حدف و ايمن سازي خواهند شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg