کد مطلب: 173106
در دومين روز از گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج صورت گرفت
عملکرد قابل قبول تيم‌هاي استان در اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج
تاریخ انتشار : 1397/09/09 14:46:14
نمایش : 1394
مسئول فضاي مجازي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: توليدات تيم‌ها در اين مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوي آن‌ها به تيم‌ها منتقل شد و تا اينجاي کار عملکرد تيم‌ها قابل قبول است.
به گزارش هفت چشمه، احسان ربيعي مسئول فضاي مجازي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: دو تيم سه نفره در بخش انيميشن و بازي از استان چهارمحال و بختياري با موضوعات "نقش جوان مومن انقلابي در افول آمريکا"، در بخش بازي موضوع "جوان و مقاومت" و در بخش نرم افزار "موضوع اقتصاد مقاومتي و حمايت از کالاي ايراني" در اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج حضور دارند.

وي با اشاره به اينکه امروز و در دومين روز از برگزاري اين گردهمايي تيم بازي استان توانسته بالاي ۶۰ درصد پيشرفت در کار داشته باشد افزود: توليدات تيم‌ها در اين مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوي آن‌ها به تيم‌ها منتقل شد.

ربيعي با اشاره به پيشرفت ۸۰ و ۶۰ درصدي کار تيم در بحث انيميشن دو بعدي و سه بعدي بيان داشت: به ياري خدا کار انيميشن دو بعدي تا بعدازظهر تکميل و خروجي ارائه خواهد شد.

مسئول فضاي مجازي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ادامه داد: در اين رويداد تيم‌هاي تخصصي ساير استان‌ها نيز حضور دارند و اين باعث شده جوانان بسيجي و انقلابي که توانايي دارند شناسايي شده و جذب و حمايت شوند.

وي در ادامه گفت: برگزاري چنين رويدادهايي در شبکه‌سازي قوي در بحث توليد محتواي ديجيتال براي سازمان بسيج نقش کليدي و مهمي دارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg