کد مطلب: 173104
راشد بهراميان، مربي برتر فوتبال چهارمحال وبختياري شد
تاریخ انتشار : 1397/09/09
نمایش : 1390
راشد بهراميان مربي تيم جوانان شهداي شهرستان اردل، در همايش تجليل از مربيان برتر فوتبال و فوتسال به عنوان بهترين مربي فوتبال استان چهارمحال وبختياري تقدير شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز،  مراسم تجليل از مربيان، مؤلفين ورزشکار و اعضاي تيم فوتسال بسيج ورزشکاران استان برگزار شد.
اين مراسم با همت معاونت فرهنگي و امور جوانان و بسيج ورزشکاران استان و با حميد کريمي مدير کل  ورزش و جوانان چهارمحال وبختياري ،مهران مرادي جانشين سپاه  حضرت قمر بني هاشم(ع) و برخي از مسئولين هيئت هاي ورزشي استاني و شهرستاني برگزار گرديد.
 
در اين مراسم راشد بهراميان مربي تيم جوانان شهد اي شهرستان اردل  به عنوان برترين مربي فوتبال انتخاب و از او تجليل به عمل آمد.

راشد بهراميان  که به عنوان مربي برتر در رشته فوتسال از استان  چهارمحال و بختياري برگزيده شد،‌ در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت:اميدوارم بتوانم براي فوتسال اردل و استان  افتخار بيشتري کسب کنم.

بهراميان افزود: از مسئولان انتظاردارم که به رشته فوتسال و فوتبال در استان و شهرستان اردل اهميت بيشتري بدهند و تيم هاي شهرستاني را که با تمام توان و انگيزه و با کمترين استطاعت مالي به صحنه رقابت با تيم هاي بزرگ پا مي گذارند،از ياد نبرند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg