کد مطلب: 173103
گزارش لحظه به لحظه دانا از اولين گردهمايي ملي فعالان بسيج؛
آغاز رويداد بزرگ رقابت يکصد تيم تخصصي فضاي مجازي با فرمان فرمانده بسيج/ رويداد با رمز امام حسن مجتبي به مدت ۴۸ ساعت آغاز شد
تاریخ انتشار : 1397/09/08 09:28:12
نمایش : 1223
مراسم افتتاحيه اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج با حضور سردار غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين آغاز شد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مراسم افتتاحيه اولين گردهمايي ملي فعالان فضاي مجازي بسيج با حضور سردار غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين آغاز شد.

 

سردار غيب پرور: هدف اصلي از اين تجمع 2 روزه اعلام موجوديت،شبکه سازي و رقابت است

 

سردار غيب پرور در مراسم افتتاحيه همايش اولين رويداد تخصصي توليد محتواي ديجيتال بسيج با حضور ۱۰۰ تيم سه نفره از ۳۲ استان اظهار داشت: امروز به فضل الهي آنچه که انتظار داشتيم به دست مجموعه جواني در حال تحقق است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: موضوع توليدات ديجيتال موضوعي است که نبايد از آن غفلت کرد اگر بسيج به اين عرصه وارد نشود ديگران جاي آن را مي گيرند.
 
 
وي همچنين خاطر نشان کرد: فضاي مجازي مي تواند يک فرصت فوق العاده براي کشور باشد که شرط اوليه حضور به موقع و تهاجمي است.
 
 
سردار غيب پرور با بيان اينکه حرکت بسيج در عرصه فضاي مجازي يک حرکت تهاجمي خواهد بود، گفت: اين راهبرد ماست و در اين عرصه که يک عرصه جدي است نبايد دچار تفرق باشيم شبکه سازي و انسجام بخشي از اجزاي لاينفک است.
 
 
وي عنوان کرد: در کنار وجود اين لشکر سايبري و  لشکر کارآمد هرکس بايد رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمي قرار گرفته چرا که دشمن با يک ساز و کار کامل وارد اين عرصه شده است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه تصريح کرد: جنگ رسانه اي را باز باور کنيم که در بسياري از تحولات دنيا اين فضاي مجازي است که جريان سازي مي کند مثلا ترامپ پيروزي خود را مديون جريان مجازي مي داند و نه جريان نشريه اي.

 

سردار غيب پرور با بيان اينکه هدف اصلي از اين تجمع دو روزه يک اعلام موجوديت يک شبکه سازي و يک رقابت است، عنوان کرد:  که در ادامه در سه بخش محورهاي مسابقه اعلام مي شود و ما تک موضوعي کار نخواهيم کرد که با توليدات بيشتري مواجه شده و هم دست شرکت کنندگان باز است.

 

سردار غيب پرور رقابت را در سه محور انيميشن، بازي و توليد نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انيميشن روي دو نکته در قالب يک عنوان تاکيد مي شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمريکاست، بايد بدانيم که افول آمريکا قطعي است و از همين جهت موضوع انيميشن "نقش جوانان مومن انقلابي پاي کار در افول ايالات آمريکا" موضوع اين بخش اعلام مي شود.

 

وي افزود: در بخش بازي هم باز به نقش جوانان تاکيد داشته و موضوع توليد محتوا در اين بخش "جوان و مقاومت" اعلام‌مي شود.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در بخش نرم افزار هم بايد توليدات اثر بخش توليد شود که بر اساس شعار سال و تاکيد رهبري بر موضوع حمايت از کالاهاي ايراني موضوع اين بخش هم اقتصاد مقاومتي و حمايت از کالاي ايراني در نظر گرفته شده است.

 

سردار غيب پرور تصريح کرد: بايد در نظر داشت حضور جوانان مومن در عرصه فضاي مجازي و اهميت آن کمتر از حضور جوانان در دفاع مقدس نيست و دستاوردهاي حضور موثر در اين عرصه ميتواند به پيروزي هاي بزرگي منجر شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg