کد مطلب: 173070
نام‌نويسي دور جديد سفر به عتبات متوقف شد
تاریخ انتشار : 1397/08/26 09:52:24
نمایش : 2608
با وجود تکميل شدن ظرفيت کاروان‌هاي عتبات در آبان‌ماه، نام‌نويسي دور جديد سفر به عتبات متوقف شده است و امکان ثبت‌نام از متقاضيان سفر به عتيات وجود ندارد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، اعزام زائران حسيني در قالب کاروان‌هاي زيارتي حج و زيارت به عتبات حدود يک هفته پس از اربعين حسيني آغاز و با توجه به زمان‌بندي اعلام شده، ظرفيت تمامي کاروان‌ها به عتبات تا پايان آبان‌ماه هفته گذشته تکميل شد.

 

 

با توجه به اينکه آغاز دور جديد سفر به عتبات از ۳۰ آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه صورت مي‌گيرد، بنابراين نام‌نويسي از متقاضيان اين سفر بايد زودتر انجام شود. بر همين اساس، پنج‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه سايت سازمان حج و زيارت براي نام‌نويسي زائران حسيني در قالب کاروان‌ها باز شد اما پس از مدت کوتاهي اين سايت بسته و امکان نام‌نويسي براي زائران عتبات تا اطلاع ثانوي وجود ندارد.

 

 

برخي از دفاتر حج و زيارت، علت متوقف شدن نام‌نويسي در کاروان‌هاي عتبات در دور جديد را عدم اختصاص ارز در سامانه نيما و مشکلات صدور ويزا در روزهاي گذشته اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، هزينه سفر به عتبات در ماه‌هاي اخير به صورت هوايي از ۳ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زميني يک ميليون و ۷۰۰ هزار تومان تا يک ميليون و ۹۰۰ هزار تومان است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg