کد مطلب: 173035
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
در ۱۳ آبان، اساس مبارزه با استبداد خارجي پايه‌ريزي شد/پشتيباني از نظام و انقلاب وظيفه شرعي و ملي همگان است
تاریخ انتشار : 1397/08/12 19:18:18
نمایش : 1220
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: روز دانش‌آموز به همه مستضعفان جهان مي‌آموزد که عليه مستکبران قيام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته خويش را از چنگال استکبار و استعمار بيرون کشند.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: تسخير لانه جاسوسي آمريکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ يکي از نقاط تاريخ‌ساز و نقطه عطف انقلاب اسلامي ايران است که از آن به‌عنوان انقلاب دوم تعبير شده است، چراکه درواقع مبارزه با استبداد داخلي در انقلاب ۵۸ و مبارزه با استکبار خارجي در انقلاب دوم توسط ملت ايران پايه‌گذاري و محقق شد.

سردار اکبري ضمن اشاره به حربه‌هاي نظام سلطه و استکبار جهاني در برابر نظام هميشه بيدار ايران، تاکيد کرد: دشمنان انقلاب اسلامي در تلاش هستند تا آخرين حربه خود را تحت عنوان تحريم‌هاي ظالمانه عليه ملت ايران، هم‌زمان با ۱۳ آبان و با استفاده از تاکتيک القاسازي؛ اذهان ملت را به اين امر سوق دهند که تمام سختي‌ها و رياضت‌هاي اقتصادي کنوني ناشي از آغاز خط مبارزه با نظام سلطه در سال ۵۸ است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اقتصاد مقاومتي و توجه به منويات مقام معظم رهبري را دو نقطه اساسي و کليدي عنوان کرد و بيان داشت: هر زماني که مردم و مسئولان به درستي به منويات مقام معظم رهبري توجه و اجراي صحيح داشتند، يک قدم رو به جلو حرکت داشتيم و متاسفانه آن زماني که به سخنان رهبري توجه کافي صورت نگرفته، متوقف و يا رو به عقب حرکت کرديم.

وي تصريح کرد: ملت ايران همواره به اصول خود که حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي امام و انقلاب است پايبند بوده چراکه اين ايام‌الله‌ها يکي پس از ديگري مي‌آيند و اين توجه را به مردم مي‌دهند که به دنبال اين روزها خون‌هاي پاک شهدا بر روي زمين ريخته شده لذا پشتيباني از نظام و انقلاب وظيفه شرعي و ملي به شمار مي‌رود.

سردار اکبري با بيان اينکه سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که مي‌توانند چپاول‌گران را به زباله‌دان تاريخ بسپارند، يادآور شد: واقعه سيزده آبان به دل‌هاي مؤمنان قوت بخشيد، غروري مقدس و حماسه‌آفرين را در آنان زنده کرد و درس‌هايي بزرگ از شهادت و رشادت و دليري به آنان آموخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه سيزدهم آبان، مردم سرافراز ايران به همه مستضعفان جهان نشان دادند که ديوار ستم، شکستني است خاطرنشان کرد: روز دانش‌آموز به همه مستضعفان جهان مي‌آموزد که عليه مستکبران قيام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته خويش را از چنگال استکبار و استعمار بيرون کشند.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg