کد مطلب: 173034
مسيرهاي راهپيمايي 13 آبان در اردل اعلام شد
تاریخ انتشار : 1397/08/12
نمایش : 2176
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل مسيرهاي راهپيمايي 13 آبان در شهرها و روستاهاي اين شهرستان را اعلام کرد.
به گزارش هفت چشمه، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: 13آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است که آحاد مردم از اقشار و گروه هاي مختلف بايد در آن حضور يابند.

بابادي اظهار کرد: روز 13 آبان امسال از اهميت بيشتري نسبت به سال هاي گذشته برخوردار است و بايد شعار ˈمرگ بر آمريکاˈ در آن برجسته تر شود.

وي با بيان اينکه  همزمان با سراسر کشور راهپيمايي يوم الله 13 آبان  ساعت 9:30 با حضور با شکوه مردم، دانشجويان و دانش آموزان در 54 نقطه شهري و روستايي اين شهرستان برگزار مي شود افزود: در شهر اردل  مسير حرکت از ابتداي بلوار شهدا به سمت مدرسه بهشت آئين،شهر دشتک از مقابل پايگاه مقاومت بسيج تا گلزار شهدا،شهر سرخون از  خيابان سرچشمه به طرف گلزار شهدا و شهر کاج از مقابل مسجد امام حسين (ع) به سمت گلزار شهدا اعلام شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با تاکيد بر حضور آگاهانه مردم به‌ويژه دانشجويان و دانش‌آموزان در اين مراسم، افزود: تقويت روحيه استکبارستيزي و تبيين ضرورت توجه دائم به توطئه‌هاي استکبار عليه انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران از مهم‌ترين اهداف بزرگداشت يوم‌الله 13 آبان است.

بابادي تصريح کرد: روز 13 آبان يادآور حماسه عظيمي است که اين روز را براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ماندگار ساخت.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg