کد مطلب: 173029
رگ و ريشه اتهامات ضد ايراني دانمارک، صهيونيستي از آب درآمد
تاریخ انتشار : 1397/08/09 14:31:26
نمایش : 1810
يک مقام رژيم صهيونيستي گفته است که تل‌آويو اطلاعات مربوط به آنچه اقدام ايران در حنله به يک فرد در دانمارک خوانده شده را در اختيار کپنهاگ قرار داده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، روز گذشته، دانمارک بدون ارائه هرگونه سند، ايران را به دست داشتن در حمله به فردي در اين کشور متهم کرد و ضمن احضار سفير ايران به وزارت خارجه، سفير خود را از تهران فراخواند.

حالا امروز رسانه‌هاي صهيونيستي گزارش داده‌اند که اطلاعات منتهي به تحولات فوق، از طريق اسرائيل در اختيار کپنهاگ قرار گرفته بود.

بنابر گزارش يک خبرنگار شبکه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي، «موساد اطلاعات مربوط به تلاش ايران براي قتل يکي از سران يک گروه مخالف با ايران را در اختيار سرويس‌هاي امنيتي دانمارک گذاشته است.»

وي اين خبر را به نقل از يک مقام صهيونيست مخابره کرده که نامي از او نبرده است.

اقدامات ضدايراني دانمارک روز گذشته در شرايطي صورت پذيرفت که بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران، ادعاهاي منتشر شده را قويا تکذيب کرد و آنها را در  ادامه توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ايران و اروپا در شرايط خاص کنوني خواند.

اتحاديه اروپا گفته است که در حال رصد تحولات است و تماس خود را با دانمارک حفظ مي‌کند. کپنهاگ تهديد کرده که براي تحريم ايران در چارچوب اتحاديه اروپا تلاش خواهد کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg