کد مطلب: 173006
عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در اردل:
منتظرغرب بمانيم يعني شکست را پذيرفتن/ ايران را بايد خودمان آباد کنيم
تاریخ انتشار : 1397/08/01 09:27:25
نمایش : 1038
عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در اردل گفت:ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس عالي ترين خلوص را در عالم بشريت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم بايد همانند آن دوران جلوي دشمن بايستيم و براي آبادني آن از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.
به گزارش هفت چشمه، دکتر خداداد خدادادي عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز، با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در جلسه‌ي درس خارج فقه گفت:مقام معظم رهبري در اين جلسه الگوي مسئولين نظام را حضرت علي(ع) معرفي کرد.

خدادادي افزود:رهبر انقلاب اسلامي در اين جلسه  از مسئولين خواست در تمام مباحث با مردم شفاف سخن بگويند و همانند مولايمان امير المومنين(ع) در تمام کارهايمان با مردم شفاف باشيم.

وي با بيان اينکه برخي از مسئولين امروز براي اينکه ايران اسلامي پيشرفت کند منتظر وعده هاي دروغين غربي ها نشستند افزود: ملت ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس عالي ترين خلوص را در عالم بشريت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم  بايد  همانند آن دوران جلوي دشمن بايستيم و براي آبادني آن از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه به فکر غرب بودن يعني شکست را پذيرفتن افزود: در خارج جاي براي ما ايراني ها نيست و کسي براي حل مشکلات ما قدمي برنميدارد پس مسئولان  بايد با همت و تلاش درصدد حل مشکلات برآيند و دل در گرو خارجيان نداشته باشند.

خدادادي بيان کرد:مشکلات در کشور زياد است و کسي منکر سختي ها و گرفتاريها نيست اما همه مشقت ها در سايه اطمينان به خود قابل حل است.
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg