کد مطلب: 172990
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري:
آغاز طرح "آمارگيري از ويژگي‌هاي مسکن روستايي" در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1397/07/21 10:38:54
نمایش : 1039
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: طرح "آمارگيري از ويژگي‌هاي مسکن روستايي" در اين استان امسال در ۱۹۰ روستاي استان و ۴ هزار و ۸۳۴ واحد مسکوني روستايي از امروز آغاز و به مدت يک ماه اجرا مي‌شود.
به گزاش هفت چشمه، سهراب رئيسي مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: با توجه به فقدان آمار تخصصي و رسمي در حوزه مسکن روستايي در کشور بنياد مسکن انقلاب اسلامي در سال ۱۳۸۲ اقدام به تعريف و اجراي طرحي با عنوان طرح آمارگيري از ويژگي‌هاي مسکن روستايي نمود که با هدف به‌روزرساني، تکرار آن در فواصل زماني پنج ساله در دستورکار قرار گرفته است.

وي افزود: اين طرح، امسال در ۱۹۰ روستاي استان و ۴ هزار و ۸۳۴ واحد مسکوني روستايي شامل ۱۱ روستا شهرکرد، ۱۱ روستا بروجن، ۱۱ روستا فارسان، ۲۲ روستا اردل، ۴۱ روستا کوهرنگ، ۱۵ روستا کيار، ۱۲ روستا سامان، ۸ روستا بن و در شهرستان لردگان ۶۰ روستا از امروز آغاز و به مدت يک ماه اجرا مي‌شود.

مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: اين طرح از سال ۸۴ به اجرا درآمده که تاکنون منجر به مقاوم‌سازي بيش از يک ميليون و ۷۰۰ هزار واحد مسکوني روستايي شده و براساس هدف گذاري در طرح جامع مسکن روستايي کشور ۲ ميليون واحد مسکوني ديگر در دستور کار قرار گرفته شده است.

رئيسي خاطرنشان کرد: در اين مدت ماموران آمارگيري آموزش ديده توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان روستاهاي مشمول طرح جهت دريافت اطلاعات مراجعه مي‌کنند که اين روستاها با انتخاب مرکز آمار ايران و براساس آمارگيري نفوس و مسکن سال ۹۵ صورت گرفته است.

وي گفت: هدف از برگزاري اين طرح شناخت برخي از ويژگي‌هاي مرتبط با مسکن در آبادي‌هاي کشور و هر يک از استان ها، شناخت ويژگي‌هاي کمي وکيفي واحدهاي مسکوني روستايي در کل کشور به تفکيک استان و شهرستان و شناخت ويژگي‌هاي کمي و کيفي واحدهاي مسکوني تحت پوشش طرح ويژه بهسازي و نوسازي مسکن روستايي در سطح استانهاي کشور است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg