کد مطلب: 172979
فرماندار شهرستان اردل:
پياده روي اربعين نماد قدرت مسلمانان و خط بطلاني برتوطئه هاي دشمنان است
تاریخ انتشار : 1397/07/18
نمایش : 1257
فرماندار شهرستان اردل گفت: حماسه بزرگ پياده روي اربعين حسيني، نماد وحدت و اقتدارمسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي اختلاف افکنانه دشمنان بين مسلمانان است.
به گزارش هفت چشمه، محمود کياني فرماندار شهرستان اردل درجلسه ستاد اربعين حسيني در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت:چند سالي است که همايش بزرگ پياده روي اربعين با حضور ميليوني مردم از سراسر کشور برگزار مي شود که عاشقان اباعبدالله(ع) در ايام اربعين از نجف تا کربلا پياده روي مي کنند.

کياني اضافه کرد: پياده روي اربعين تکميل قيام امام حسين(ع) است که به يک سنت حسنه تبديل شد و با اين حرکت عظيم دنيا متوجه قيام عاشورا شد که سال به سال سيل مشتاقان براي حضور در اين پياده روي بيشتر مي شود. 

وي با اشاره به اين که پياده روي اربعين اقتدار مسلمانان را به نمايش مي گذارد افزود: حماسه بزرگ پياده روي اربعين حسيني، نماد وحدت و اقتدارمسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي اختلاف افکنانه دشمنان اسلام بين مسلمانان است.

فرماندار شهرستان اردل اظهار کرد:هر چه حضور مردم در مراسم پياده روي اربعين پر شور تر باشد اقتدار و اتحاد را بيشتر در دنيا نشان مي دهد که دشمنان با ديدن اين حضور تسليم اين حرکت شده و فقط از دور نگاه مي کنند و پيام اصلي را دريافت کرده اند که اتحاد و همبستگي، توطئه هاي آنان را نابود مي کند.

کياني با اشاره به موکب هاي اربعين افزود: عشق به حسين(ع) در وجود همه ارادتمندان نهفته شده و اين روزها در موکب هاي شهرستاني، استاني و در کربلا و نجف جوانها و افراد زيادي خالصانه مشغول به خدمت زائران امام حسين|(ع) دارد که با قدم نهادن در مسير پياده روي اربعين مي توان از هر اقدام و حرکت، درس هاي بزرگي را آموخت.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg