کد مطلب: 172948
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري:
سازمان صنعت معدن و تجارت پيگير تامين لاستيک است/ صدور بيش از ۶۰۰ بارنامه در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1397/07/03 09:31:55
نمایش : 1044
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: تلاش‌هاي شبانه‌روزي مسئولان براي پيگيري مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و اميداريم اقدامي جهادي از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز اتفاق بيفتد تا رانندگان مشکلي در تامين قطعات و لاستيک از چند روز آتي نداشته باشند.
به گزارش هفت چشمه، احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ عمده‌ترين مشکلات صنف رانندگان خودروهاي باري سنگين را مربوط به موضوعاتي چون کرايه حمل، قيمت لوازم يدکي، لاستيک، روغن و... عنوان و اظهار کرد: دولت با پيگيري‌هاي مستمر و تعامل ويژه با بخش خصوصي و شرکت‌هاي توليدي در حال رفع و تامين قطعات و لاستيک مورد نياز رانندگان است.

وي با اشاره به اينکه طي يک ماه اخير به غير از حوزه تامين لاستيک و قطعات خودرو اقدامات خوبي انجام شده است افزود: اميداريم اقدامي جهادي از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز اتفاق بيفتد تا رانندگان مشکلي در تامين قطعات و لاستيک از چند روز آتي نداشته باشند.

جمشيدي با تاکيد بر اينکه با پيگيري دولت درخصوص تامين مواد اوليه براي شرکت‌هاي توليدي، طي چند روز آينده، روند تامين و توزيع قطعات مطلوب خواهد شد خاطرنشان کرد: براي حل مشكلاتي كه امروز دامن‌گير صنعت حمل و نقل كشور به‌ويژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخير تلاش‌هاي بي‌شائبه‌اي توسط تمام دستگاه‌ها به‌ويژه مسئولان استان انجام شده است.

صدور بيش از ۶۰۰ بارنامه در روز گذشته

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: تلاش‌هاي شبانه‌روزي مسئولان براي پيگيري مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و با دستور رياست سازمان بازرسي از تمام استان‌هاي كشور و نظارت بر روند رسيدگي به شكايات، نظارت بر حسن اجراي قوانين در شركت‌هاي حمل و نقل و تبادل نظر با مديران و فعالان اين بخش در دستوركار قرار دارد.

وي گفت: تاکنون مشکل تامين قطعات اوليه و لاستيک در امر جابه‌جايي بار چهارمحال و بختياري مشکلي ايجاد نکرده است و در روز گذشته ۲۱۶ بارنامه درون‌استاني و ۴۱۸ بارنامه برون‌استاني توسط اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان صادر شده است.

جمشيدي همچنين از ثبت‌نام حدود يک هزار و ۳۷۷ نفر تاکنون در سامانه بيمه تکميلي رانندگان خبر داد و افزود: هوشياري فعالان عرصه حمل و نقل كشور براي خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن ادامه دارد و سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور و به‌تبع آن اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان به‌عنوان حامي واقعي راننده براي حل مشكلات آنها به ميدان آمده است.

حامي راننده بودن و حساسيت در رابطه با تخلفات بايد مستمر باشد

جمشيدي با اشاره به ارتباطات نزديك و موثر تشكل‌هاي صنفي حوزه حمل و نقل بار و مسافر با اداره کل حمل ونقل جاده‌اي استان گفت: انجمن‌ها بايد در راستاي تحقق منافع جمعي رانندگان فعاليت كنند.

وي با تشريح وضعيت سخت رانندگان و فشارهاي اقتصادي كه اين قشر متحمل مي‌شوند، افزود: تضييع حقوق رانندگان در اين شرايط ظلم است.

مديرکل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري با تاكيد بر اينكه روابط نبايد جاي ضوابط را بگيرد، تصريح کرد: حامي راننده بودن و حساسيت در رابطه با تخلفات بايد مستمر باشد و اميدواريم دغدغه‌هاي رانندگان در حوزه‌هاي ديگر مانند قطعات و لاستيك توسط دستگاه‌هاي مربوطه در آينده نزديك حل شود.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري يادآور شد: با ارتباط نزديك و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌هاي صنفي رانندگان توانستيم مطالبات اين عزيزان در حوزه اختيارات قانوني اين سازمان را تا حدود زيادي برطرف كنيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg