کد مطلب: 172943
روح فوتبال با سنگ‌پراني به داوران چهارمحال و بختياري آسيب ديد
تاریخ انتشار : 1397/07/01 12:19:24
نمایش : 1580
فحاشي به داوران و زخمي شدن کمک‌داور چهارمحال و بختياري در ديدار صنعت نفت آبادان و پيکان تهران توسط تماشگرنماها از بداخلاقي‌هاي فوتبال است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ روح ورزش با فرهنگ و اخلاق آميخته است اما روزي نيست که در ورزشگاه‌هاي ايران اتفاقات عجيب و غريبي روي سکوها رخ ندهد، از جو متشنج ميان تماشاگرنماها گرفته تا پرتاب سنگ و اشياء به داخل زمين؛ بازي پيکان و صنعت نفت آبادان نيز در هفته هفتم ليگ برتر از اين قضيه مستثنا نبود.

پس از عدم اعلام پنالتي توسط موعود بنيادي فر، داور مسابقه نفت و پيکان در دقيقه ۸۶ اين ديدار، تماشاگران آباداني در اعتراض به پنالتي که توسط داور به نفع نفت آبادان اعلام نشد با شعارهاي تند و فحاشي اعتراض خود را نشان دادند.

پس از چند دقيقه، بازي به جريان افتاد، اما در دقيقه ۹۰ باز هم تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ و اشياي مختلف کردند، در اين بين کمک‌داوران به وسط زمين آمده و دوباره بازي متوقف شد.

پس از لحظاتي، داوران تصميم گرفتند تا به هر طريقي بازي به جريان بيفتد، اما يکي از سنگ‌ها به صورت براتعلي مولوي، کمک داور دوم بازي برخورد کرد و او به شدت مصدوم شد و بنيادي‌فر هم تصميم گرفت بازي را نيمه تمام اعلام کند.

مولوي کمک‌داوري که مصدوم شده بود، درباره وضعيت خودش گفت: آنقدر درد داشتم که حتي دندان‌هايم هم درد مي‌کرد. در حال حاضر از ناحيه‌اي که صورتم جراحت برداشته، عکس گرفته‌ام تا وضعيتم مشخص شود.

جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري ضمن حمايت از داوران فوتبال سراسر کشور و بخصوص داوران هم‌استاني، اين اقدام تماشگرنماها را نکوهش و خواستار پيگيري عاملين اين اتفاق از طريق فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي است.

گفتني است، موعود بنيادي فر، قهرمان نجفي و براتعلي مولوي داور و کمک‌داوران چهارمحال و بختياري ديدار صنعت نفت آبادان و پيکان تهران در ورزشگاه تختي آبادان را سوت زدند که درگيري هواداران صنعت نفت با مسئولان برگزاري اين ديدار باعث شد بازي دو تيم در حالي که با نتيجه دو بر يک به سود پيکان در جريان بود،‌ نيمه‌کاره باقي بماند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg