کد مطلب: 172932
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
ميز خدمت در چهارمحال وبختياري برپا مي‌شود
تاریخ انتشار : 1397/06/26 09:39:54
نمایش : 1839
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: ميز خدمت در پاسخ به مطالبات مردمي در تمامي شهرستان هاي چهارمحال وبختياري با حضور ۱۸ نفر از مديران يا نمايندگان تام الاختيار ساعت ۱۰ صبح برگزار مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز، از راه اندازي ميز خدمت در راستاي تکريم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندي در سراسر استان خبر داد و گفت: اين رزمايش امروز در شهرستان شهرکرد و در مسجد جامع با حضور ۱۸ نفر از مديران يا نمايندگان تام الاختيار ساعت ۱۰ صبح برگزار مي‌شود.

سردار اکبري تصريح کرد: همزمان با شهرستان شهرکرد در اتاق اصناف فارسان، شهرک امام حسين کوهرنگ و لردگان نيز اين رزمايش برپا مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام با بيان اينکه اطلاع رساني از طريق پايگاه هاي بسيج صورت گرفته است، تصريح کرد: محروميت‌زدايي، ارتباط بيشتر مسئولين و مردم و ساير اهداف ميز خدمت يعني پاسخگويي به مطالبات مردم ازجمله اهداف اين رزمايش است.

وي با بيان اينکه حضور مديران در حل مطالبات راهگشا است و پيگيري‌ها براي حل مشکلات و به نتيجه رسيدن مطالبات توسط بسيج کارمندان انجام مي شود، افزود: رزمايش ميز خدمت به اين سبک و به‌صورت سراسري در کشور براي اولين بار است که برگزار مي‌شود اما در سال هاي گذشته مشابهه چنين برنامه هايي در مناطق محروم داشتيم و برنامه با همکاري بسيج سازندگي و بسيج جامعه پزشکي به صورت تعامل ميان رده هاي مختلف انجام مي‌شود و مديران فقط در بحث پاسخگويي شرکت دارند و ارتباط تنگاتنگ ميان مردم و مسئولان در محلات برقرار مي‌شود.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg