کد مطلب: 172930
برگزاري جلسه شوراي اداري اردل با محوريت هفته دفاع مقدس + تصوير
تاریخ انتشار : 1397/06/25 13:05:02
نمایش : 2331
جلسه شوراي اداري شهرستان اردل به رياست فرماندار شهرستان اردل و با حضور مسئولين شهرستاني با محوريت برنامه ريزي جهت گراميداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، به نقل جهانبين نيوز، جلسه شوراي اداري شهرستان اردل صبح امروز 25 شهريورماه  به رياست محمود کياني فرماندار شهرستان اردل و با حضور مسئولين شهرستاني با محوريت برنامه ريزي جهت گراميداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
 
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان 8 سال دفاع مقدس گفت:از همان ابتداي انقلاب منافقين و گروهک هاي مخالف انقلاب با ترفندها و ترورها درصدد براندازي اين حکومت برآمدند اما با رهبري پيامبرگونه امام راحل و جانفشاني شهدا و ايثارگران و بعد از امام با رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبري اين ترفندها درکمترين زمان ممكن خنثي شدند، بدين سبب ياد و خاطره تمام شهداي انقلاب را گرامي ميداريم وبه اميد باري تعالي ادامه دهنده راه آنها خواهيم بود.

کياني افزود:هفته دفاع مقدس فرصتي است که از جانفشانيهاي يادگاران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ايثارگران تقدير شود.  

وي با تأکيد برانتقال فرهنگ وتفکر ايثار و شهادت به نسل جديد گفت: دوران 8 سال دفاع مقدس و ارزشهاي آن نقش بسزايي در استوار ساختن پايه هاي انقلاب داشته است و نسل جديد اين آينده سازان کشور بايد بدانند که اين موفقيت ها و پيشرفت هايي که در زمينه هاي هسته اي، علمي، اقتصادي و نظامي بوجود آمده است مرهون ايثارگري هاي چه كساني بوده است.

فرماندار شهرستان اردل افزود :فرهنگ و آرمان هاي هشت سال دفاع مقدس و ياد و نام شهدا بايد در جامعه زنده بماند و در نسل جوان نهادينه شود و انتظار داريم مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس امسال با شکوه تر از هرسال برگزار گردد.

وي تاکيد نمود که مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان در طي هفته دفاع مقدس حضوري فعال در همه برنامه ها داشته باشند. 

در ادامه هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت.

"هفته دفاع مقدس 31 شهريور آغاز خواهد شد"

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg