کد مطلب: 172929
مسئول بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي چهارمحال و بختياري:
کاسبان چهارمحالي به کمک دانش‌آموزان بي‌بضاعت شتافتند
تاریخ انتشار : 1397/06/25 12:35:45
نمایش : 1262
مسئول بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي چهارمحال و بختياري گفت: به مناسبت بازگشايي مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم طرح "هر کاسب يک دانش‌آموز" که در راستاي تحقق اهداف رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲ يعني محروميت‌زدايي است در حال اجرا مي‌‎باشد.
به گزارش هفت چشمه، اردشير حيدري مسئول بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: سال دومي است که طرح "هر کاسب يک دانش‌آموز" با همکاري سازمان بسيج دانش‌آموزي و اتاق‌هاي اصناف و اتحاديه‌هاي مربوطه در کليه شهرستان‌ها اجرا مي‌شود.

وي با بيان اينکه در نوروز ۹۶ و ۹۷ اين طرح اجرا و مبالغ قابل توجهي از طرف کسبه و بازاريان به دانش‌آموزان بي‌بضاعت کمک شد، تاکيد کرد: به مناسبت بازگشايي مدارس و کمک به دانش‌آموزان محروم اين طرح که در راستاي تحقق اهداف رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲ يعني محروميت‌زدايي است در حال اجرا مي‌‎باشد.

حيدري بيان داشت: در اين طرح مهم‌ترين نقش را خيرين بازار ايفا مي‌کنند و در آن هر کاسب از صفر تا صد نيازهاي يک دانش‌آموز بي‌بضاعت در بحث پوشاک، کفش و لوازم‌التحرير را پوشش مي‎‌دهد.

مسئول بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه عنوان اين طرح "هر کاسب يک دانش‌آموز" است افزود: اما در آن هر خير تا جايي که در توان داشته باشد براي کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت کمک مي‌کند.

وي اضافه کرد: لوازم مورد نياز دانش‌آموزان از محل‌هايي که اجناس را به قيمت فاکتور ارائه مي‌دهند خريداري شده و با کمک مديران و معلمان مدارس در اختيار دانش‌آموزان بي‌بضاعت قرار مي‌گيرد.

حيدري يادآور شد: طرح "هر کاسب يک دانش‌آموز" از دهم شهريور آغاز شده و تا يک مهرماه جمع‌بندي‌ها صورت گرفته و بسته‌هاي حمايتي در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد.

مسئول بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: تعداد دانش‌آموزاني که تحت پوشش قرار مي‌گيرند بسته به اينکه چه مقدار کمک جمع‌آوري شود تعيين مي‌شوند، نوروز امسال تعداد ۵۰۰ دانش‌آموز پوشش داده شد و امسال نيز حدود ۵۰۰ حمايت مي‌شوند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg