کد مطلب: 172925
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبرداد:
برگزاري دوره تخصصي نجات در سيلاب و آبهاي خروشان در اردل
تاریخ انتشار : 1397/06/24 11:18:09
نمایش : 1200
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل از برگزاري دوره آموزش تخصصي نجات در سيلاب و آبهاي خروشان با حضور 80 نجاتگر استان به ميزباني اين شهرستان خبرداد.
به گزارش هفت چشمه، شيروان خسروي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: در راستاي ارائه آموزش هاي تخصصي امداد و نجات ، پيشبرد و تحقق اهداف و ماموريت هاي جمعيت ، دوره آموزش تخصصي نجات در سيلاب و آبهاي خروشان  سازمان جمعيت هلال احمراستان چهارمحال و بختياري به ميزباني جمعيت هلال احمر شهرستان اردل به مدت 5 روز برگزار شد.

خسروي افزود: اين دوره از 17  شهريورماه تا 21 شهريورماه با حضور تعداد 80 نجاتگر از سرتاسر استان و با مربيان برجسته و باتجربه ي کشوري  برگزارشد.

وي با بيان اينکه  آشنايي با تجهيزات جستجو در سيلاب، آموزش خودامدادي در سيلاب، اصول صحيح شنا، بقا در آب، حمل صحيح مصدوم، آموزش گره ها و کارگاه زني روي آب و حمل مصدوم ، آماده سازي قايق و کنترل قايق و قايق راني، عبور از رودخانه و موانع و پرتاب گوي امدادي و روش هاي نجات مغروقان در سيلاب، بيماري ها و کمک هاي اوليه در سيلاب و راه هاي پيشگيري از سيل از سرفصل هاي اين دوره بوده است بيان کرد:در پايان اين دوره 20 نفر موفق به دريافت گواهي دوره تخصصي جستجو و نجات در سيلاب شدند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل اظهار کرد:هدف از برگزاري اين دوره آموزش و آماده سازي نيروها و تيم هاي عملياتي براي نجات غريق در رودخانه ها سيل ها و حوادث هاي آبي منطقه اي بوده است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg