کد مطلب: 172912
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خبر داد
آغاز فعاليت‌ ۱۵۰ گروه جهادي در چهارمحال و بختياري هم‌زمان با رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲
تاریخ انتشار : 1397/06/13 11:29:55
نمایش : 1268
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: اعزام ۱۵۰ گرو‌ه‌هاي جهادي در استان از روز دوازدهم شهريور آغاز شده و اين گروه‌ها فعاليت‌هاي خود را از روز چهارشنبه و هم‌زمان با آغاز رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲ شروع مي‌کنند.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ از اعزام ۱۵۰ گروه جهادي براي ارائه خدمات رايگان خبر داد و اظهار کرد: اين گروه‌ها خدمات خود را در عرصه‌هاي آموزشي، فرهنگي، عمراني، مشاوره‌اي، پزشکي، و...، به مناطق محروم چهارمحال و بختياري در شهرستان‌هاي ۹گانه ارائه مي‌دهند.

وي افزود: اعزام گرو‌ه‌هاي جهادي از روز دوازدهم شهريور آغاز شده و اين گروه‌ها فعاليت‌هاي خود را از چهارشنبه و هم‌زمان با آغاز رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲ شروع مي‌کنند.

سردار اکبري ادامه داد: مدت زمان حضور گروه‌هاي جهادي در محل‌هاي مورد نظر بستگي به عرصه خدمت آن‌ها دارد و از دو روز تا 10 روز متغير است.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري بيان داشت: محروميت‌زدايي از مهم‌ترين اهداف گروه‌هاي جهادي است و اعزام اين گروه‌هاي با اولويت حاشيه شهرهاي استان صورت مي‌پذيرد.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg