کد مطلب: 172880
مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي اردل خبرداد:
توزيع 250 کيلو گوشت گرم بين نيازمندان اردل
تاریخ انتشار : 1397/05/02 09:57:12
نمایش : 2065
مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل گفت: با مشارکت مردم در دهه کرامت مقدار 250 کيلوگرم گوشت قرباني بين ايتام، معلولان و خانواده‌هاي نيازمند شهرستان اردل توزيع شد.
به گزارش هفت چشمه، فاطمه رئيسي مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: کمک‌رساني به افراد زير پوشش نيازمند يکي از اصلي‌ترين اهداف مؤسسه خيريه  آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل است و به همين دليل به ياري و کمک‌رساني خيران توانسته‌ايم قسمتي از مشکلات جامعه هدف را مرتفع کنيم.

رئيسي يکي از وظايف مؤسسه خيريه  آبشار عاطفه  را جمع‌آوري گوشت و کمک به مددجويان حمايتي و توانبخشي دانست و ادامه داد: به ياري و همت خداوند منان و مهر و موهبت مردم و خيران هر ساله گوشت قرباني و نذري جمع‌آوري مي‌شود.

وي تصريح کرد: با مشارکت مردم در دهه کرامت مقدار 250 کيلوگرم گوشت قرباني بين ايتام، معلولان و خانواده‌هاي نيازمند شهرستان اردل توزيع شد.

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در راستاي خدمت‌رساني بهتر به نيازمندان گفت: همانطور که تاکنون هم‌ بخش مهمي از اعتبارات ما از محل مشارکت‌هاي مردمي و به دست  مردم،خيران و مسئولان شهرستان تامين شده است نياز به همکاري در آينده نيز وجود دارد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg