کد مطلب: 172862
رييس شوراي اسلامي شهرستان اردل:
مردمان سرچشمه کارون همچنان در انتظار يه جرعه آب!مسئولان آب و فاضلاب شهري براي حل مشکل کم آبي شهر کاج چاره اي بينديشد
تاریخ انتشار : 1397/04/23
نمایش : 2431
رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل گفت:قطعي مکرر آب در شهر کاج نارضايتي مردم را بوجود آورده و هماهنگي لازم بين مسئولين ادارات متولي براي رفع مشکل مردم وجود ندارد.
به گزارش هفت چشمه، بهنام ولي زاده رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به مشکلات کم آبي و قطعي مکرر آب آشاميدني در شهر کاج گفت: شهر کاج در شهرستان اردل با جمعيتي حدود 4 هزار و 800 نفري در 75 کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد و چند سالي است مردم اين شهر و برخي از روستاهاي حاشيه کارون با کمبود و قطعي مکرر آب شرب دست و پنجه نرم مي کنند.

ولي زاده افزود: مشکلات آب و خشکسالي کليدواژه اين روزهاي  مشکلات مردم  شهر کاج است  که اين روند روز به روز باعث گلامندي بيشتر مردم اين شهر نسبت به مسئولين  آب و فاضلاب شهري مي شود.

وي نيز در اين خصوص اظهار کرد: متاسفانه از 20 روز گذشته شاهد قطعي مکرر آب در شهر کاج بوديم به طوريکه در روز گذشته از ساعت 8 صبح تا يک بامداد آب اين شهر به طور کامل قطع بود.


رئيس شوراي شهر کاج افزود: مقرر شده تمامي روستاهاي در مسير شهر کاج توسط چشمه دزداران تامين شود که متاسفانه شهر کاج در طول اخرين مسير واقع شده و از آب اين چشمه بي‌بهره است و آب چشمه «دزداران» «رستم‌آباد» به شهر کاج نمي‌رسد.


وي با اشاره به اينکه شهر کاج با وجود 1200 مشترک، تنها 9 ليتر بر ثانيه آب دارد، ادامه داد: اين شهر از هفت سال گذشته با مشکل کم‌آبي مواجه است.
 
ولي‌زاده به مشکلات اجتماعي ايجاد شده و تجمع مردم در فرمانداري در سال‌هاي گذشته به علت قطعي مکرر آب در اين شهر اشاره و تصريح کرد: متاسفانه آب کارون از کنار شهر کاج مي‌گذرد اما اين شهر از آباداني بي‌بهره‌ است.


رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل اضافه کرد: متاسفانه آب و فاضلاب روستايي تعهدي در قبال تامين آب شهر کاج نداشته نداشته و اب و فاضلاب شهري نيز معتقد است آب بايد تقسيم شده و به شهر کاج برسد.


وي راهکار ساده براي تامين آب شرب اين شهر را استفاده از آب چشمه "باغ‌رستم‌"عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکل تامين بودجه و بروکراسي‌هاي اداري مانع از آبرساني اين چشمه به اين شهر مي‌شود.


ولي‌زاده با بيان اينکه مردم شهر کاج از آب آشاميدني و کشاورزي بي‌بهره‌هستند تاکيد کرد: لازم است مسئولان به فکر چارهاي براي مردم رنج‌ کشيده شهر کاج باشند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg