کد مطلب: 172852
دبير کل بنياد خانواده شهداي ترور در گفتگو با دانا تبيين کرد:
نقش منافقين در به حاشيه راندن مطالبات صنفي مردم/ کشور هاي غربي بزرگترين حامي منافقين از دهه 60 تا کنون هستند
تاریخ انتشار : 1397/04/11 12:44:47
نمایش : 1331
دبير کل بنياد هابيليان گفت: منافقين از ده سال پيش روي سياستمداران آمريکايي متمرکز شده اند، اما ميزباني، حمايت و پشتيباني آنها از سوي کشورهاي اروپايي صورت مي گيرد حمايت هاي اطلاعاتي و امنيتي آنها با سرويس هاي امنيتي موساد اسرائيل و سيا آمريکاست؛ تأمين کننده مالي اين سازمان کشورهايي نظير کشور عربستان است و اينکه تصور کنيم فقط فرانسه پشت پرده اين ماجراست اشتباه بوده و فرانسه نمادي از اين حمايت هاي زنجيره اي است.

به گزارش هفت چشمه، سيد جواد هاشمي نژاد، دبير کل بنياد هابيليان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص نشست سالانه منافقين در پاريس اظهار داشت: حضور سازمان منافقين در کشورهاي اروپايي نظير فرانسه و ساير کشورهاي اروپايي و آمريکا يک حضور نهادينه شده است و در همه گزارش هاي بين المللي مانند گزارش وزارت خارجه آمريکا که به جنايات منافقين به آن اشاره شده است به صراحت عنوان مي شود که کشتار حزب جمهوري اسلامي و کشتن رئيس جمهور  نخست وزير ايران به دست سازمان مجاهدين خلق يا همان منافقين رخ داده است.

وي در ادامه افزود: در اين گزارش به صراحت ذکر مي شود که اين اتفاق زماني رخ داده است که مجاهدين در کشور فرانسه پايگاه‌هايي داشته و با پشتيباني اين پايگاه ها هزاران نفر از مردم ايران را ترور کرده اند و دقيقا از لفظ ترور هم براي اين اقدامات استفاده شده و در اين گزارش ها تصريح شده است که کشتارها با همکاري کشورهاي اروپايي صورت گرفته است.

اين فعال حقوق بشر در ايران با بيان اينکه وزير جنگ جورج بوش در زمان حمله به افغانستان تروريست ها را به دو گروه خوب و بد تقسيم کرد عنوان کرد: در جاي جاي اظهارات و عملکرد غربي ها به صراحت اعلام شده است که جايي که تروريست ها در راستاي منافع آنها عمل مي کنند تروريست هاي خوب و در جايي که خلاف منافع آنها عمل کنند تروريست بد ناميده مي شوند.

هاشمي نژاد در ادامه گفت: آنچه که اکنون اتفاق مي افتد و فرانسه ميزباني تروريست ها را بر عهده گرفته اگرچه بد است، اما بدتر از اقدامات آنها در دهه 60 نيست که با حمايت و هدايت آنها منافقين 17 هزار نفر را در ايران ترور کرده و به شهادت رساندند. اگر امکانات لازم را براي تروريست ها و منافقين فراهم نمي کردند ايران هم اين تعداد شهيد نمي داد.

وي ضمن اشاره به خدمات فرانسه و اسرائيل به اين گروهک تروريستي گفت: از آنجايي که منافقين در ايران به شدت مورد نفرت مردم ايران هستند نفرت مردم از دولت هاي حامي آنها نيز روز به روز بيشتر مي شود؛ حمايت فرانسه از منافقين نشان مي دهد که چقدر دست آنها براي ضربه زدن به ايران خالي است که از يک گروهک رو سياه و جاني براي اين کار استفاده مي‌کنند.

دبير کل بنياد هابيليان در ادامه افزود: اين فعال حقوق بشر در ايران با تأکيد بر اينکه پايه هاي جمهوري اسلامي بسيار مستحکم است  عنوان کرد: تمام اپوزيسيون که عليه جمهوري اسلامي به خط شده‌اند ديگر از رده خارج شده و هيچ کارکردي ندارند از همين رو اين مانوري که منافقين در فرانسه انجام مي دهند در عمل تأثيري نداشته است. تيم امنيتي ترامپ امروز جيره خواران منافقين هستند و سال گذشته در جلسات منافقين حضور داشتند.

هاشمي نژاد ضمن تأکيد بر اينکه در گزارش هاي سالانه منافقين هر ساله بر براندازي نظام ايران به عنوان يک هدف تأکيد مي شود بيان داشت: وقتي مقامات آمريکا از اين جلسات سالانه خارج مي شوند اعلام مي کنند که به دنبال براندازي نيستند و به سليقه مردم احترام مي گذارند و البته منظور آنها از مردم گروهک هاي جاني مانند منافقين است.

وي همچنين گفت: منافقين از ده سال پيش روي سياستمداران آمريکايي متمرکز شده اند، اما ميزباني، حمايت و پشتيباني آنها از سوي کشورهاي اروپايي صورت مي گيرد حمايت هاي اطلاعاتي و امنيتي آنها با سرويس هاي امنيتي موساد اسرائيل و سيا آمريکاست؛ تأمين کننده مالي اين سازمان کشورهايي نظير کشور عربستان است و اينکه تصور کنيم فقط فرانسه پشت پرده اين ماجراست اشتباه بوده و فرانسه نمادي از اين حمايت هاي زنجيره اي است.

فرزند شهيد هاشمي نژاد با تأکيد بر دشمني منافقين با ملت ايران عنوان کرد: سياست هاي آمريکا واحد بوده و از اين جريان براي پيش برد اهداف خود استفاده کرده است؛ در ايام تجمعات صنفي مردم در سال گذشته و چند ماه اخير شاهد بوديم که منافقين با رخنه در تجعمات صنفي سعي در به حاشيه راندن اين تجمعات و پياده کردن اهداف خود داشتند.

هاشمي نژاد در پايان گفت: اصل کار منافقين به اين شکل است که حتي يک اعتراض عادي صنفي را به يک وضعيت غير عادي تبديل کنند در بسياري از موارد در چند ماه گذشته شاهد بوديم که منافقين از يک اعتراض صنفي يک معضل امنيتي ايجاد کرده و با حمله به نيروي انتظامي قصد مسلح کردن خود و نيروهاي خود را داشتند که در اعتراضات اخير هم منافقين به دنبال تکرار تجربه هاي قبلي هستند.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg