کد مطلب: 172817
با حضور مسئولين،شوراها و دهياران
اولين مجمع سلامت شهرستان اردل برگزار شد +تصاوير
تاریخ انتشار : 1397/03/30
نمایش : 2657
اولين مجمع سلامت شهرستان اردل با حضور مسئولين و جمعي از دهياران و شوراهاي اسلامي اين شهرستان با شعار همه براي سلامت سلامت براي همه برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، اولين مجمع سلامت شهرستان اردل با حضور مسئولين و جمعي از دهياران و شوراهاي اسلامي اين شهرستان با شعار همه براي سلامت سلامت در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

مهندس اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان و دبير مجمع سلامت شهرستان  اردل در اين جلسه گزارشي از حوزه سلامت شهرستان  در برنامه بهداشت آب و مواد غذايي ارائه نموده و توضيحاتي در خصوص فعاليتهاي خيرين نيک انديش در زمينه سلامت شهرستان به بيان مواردي که نياز به مشارکت خيرين و همکاري مسئولين شهرستان دارد، ارائه نمودند.

اميدي افزود:علت برگزاري مجمع سلامت در شهرستان فرصت مناسبي براي ارائه خدمات متناسب و استفاده حداکثري از توان ساير گروههاي اجتماعي  در جهت پيشبرد اهداف حوزه بهداشت و درمان است  تمامي دستگاهها را براي همکاري و مساعدت در اين خصوص همکار و همراه مجمع هستند مشارکت مردمي، مشارکت در توسعه زير ساخت هاي نظام سلامت، بين بخشي و مسئوليت اجتماعي را از جمله محورهاي فعاليت مجمع سلامت عنوان کرد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg