کد مطلب: 172807
مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري
مسکن اجتماعي اصلا وجود خارجي ندارد/مسکن مهر 5 ميليون خانوار را خانه دار کرد/کارنامه دولت در حوزه مسکن زير صفر است
تاریخ انتشار : 1397/03/24 12:38:39
نمایش : 1844
رئيس انجمن انبوه سازان مسکن در خصوص وضعيت مسکن اجتماعي و کارنامه دولت در حوزه مسکن اظهارداشت: متاسفانه به دليل بي کفايتي مديران و وزاري دولتي مسکن اجتماعي بر خلاف مصوبات هيات وزيران تا به امروز در کشور اجرا نشده است.

به گزارش هفت چشمه، مجتبي بيگدلي ، رئيس انجمن انبوه سازان مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص وضعيت مسکن اجتماعي و کارنامه دولت در حوزه مسکن اظهارداشت: متاسفانه به دليل بي کفايتي مديران و وزاري دولتي مسکن اجتماعي بر خلاف مصوبات هيات وزيران تا به امروز در کشور اجرا نشده است.

 

وي ادامه داد: اين درحالي است که دولت بايد از ابتداي سال 96 طرح مسکن اجتماعي را در کشور آغاز مي کرد ولي متاسفانه به دليل بي کفايتي و عدم اعتقاد دولتي ها به مسکن هاي حمايتي براي قشر ضعيف و کم درآمد جامعه اين طرح همچنان در حاله اي از ابهام باقي مانده و در دبيرخانه هاي دولت خاک مي خورد.

 

رئيس انجمن انبوه سازان مسکن با اشاره به طرح مسکن مهر گفت: مسکن مهر با تمام ايرداتي که به ان وارد است توانست اين طرح 5 ميليون نفر را خانه دار کند و بسياري از افراد کم درآمد و قشر و ضعيف جامعه به سبب همين طرح توانستند خانه اي براي خود خريداري کنند.

 

بيگدلي با بيان اينکه کارنامه عملکرد دولت در حوزه مسکن زير صفر است بيان داشت: متاسفانه دولت و بويژه سخص رئيس جمهور هيچ اعتقادي به مسکن حمايتي براي افراد آسيب پذير جامعه ندارد و کارنامه دولت در حوزه مسکن زير صفر است که اين لکه ننگي است بر دامن دولت تدبير و اميد که نتوانست در طول مديريت خود کاري براي اقشار ضعيف جامعه کند.

 

وي گفت: اين دولت هيچ عقيده اي به مسکن مهر و اجتماعي و غيره ذلک ندارد و نخواهد داشت چونکه خوي اشرافي گري همراه اين دولت است و تا زماني که مديران نجومي بگير در اين دولت وجود دارند نخواهند توانست در زمينه افشار ضعيف و کم درآمد جامعه کاري کنند.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg