کد مطلب: 172804
هفت چشمه گزارش مي دهد:
مسير درمان اردل به درمان اساسي نياز دارد/مسئولين اداره برق بي خيال جان مردم
تاریخ انتشار : 1397/03/23
نمایش : 1994
نبود روشنايي در مسير منتهي به بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل جان مراجعه کنندگان به بيمارستان را تهديد مي کند و اين امر باعث گلايه مندي مردم از مسئولين اداره برق شهرستان اردل شده است که نياز است مسئولين نسبت به بررسي و رفع اين معضل اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش  هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، يک سالي است که مسير بيمارستان امام رضا(ع) از نبود روشنايي رنج ميبرد و مراجعه کنندگان بيمارستان با مشکل رفت وامد در تاريکي ها برخورده اند واين امر باعث ناراحتي و نارضايتي اين شهروندان از مسئولان مربوطه شده است.

علي صالحي يکي از اهالي شهراردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گلايه مندي از مسئولين اداره برق شهرستان اردل از عدم توجه به نصب سيستم روشنايي  درمسير بيمارستان اردل  اظهار داشت:حدود يک سالي است که کلينيک تخصصي شهرستان اردل راه اندازي شده  اما مسير منتهي به اين کلنيک هيچگونه چراغ هايي براي روشنايي معابر نصب  نشده که تاريکي اين مسير به تونل وحشتي تبديل شد و جان مراجعه کنندگان بيمارستان را تهديد ميکند.

صالحي افزود:خاموشي در اين مسير  باعث تصادفات ناگواري شده است که انتظار ميرود مسئولين مربوطه چاره اي بينديشند.



همچنين برخي از مردم ولايتمدار شهرستان اردل در تماس تلفني با خبرنگار جهانبين نيوز از مسئولين اداره برق خواستند هر چه  زودتر مشکل روشنايي  مسير منتهي به بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل را مرتفع نمايند و نگذراند شاهد تصادفات ناگواري در اين مسير باشيم.

اين اهالي شهر اردل اظهار داشتند:اگر قدرت و اعتبارات اداره برق اردل در حد توان رفع مشکلات نمي باشد وزارت نيرو به کمک اداره برق شهرستان بيايد.


به راستي مسئولين محترم اداره برق شهرستان اردل جان مردم مهمتر است يا انتظار کشيدن براي تامين اعتبار برا حل اين مشکل اساسي،اميدواريم مسئولين اداره برق شهرستان اردل آستين همت را بالا بکشند و هرچه زودتر اين مشکل اساسي را حل کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg