کد مطلب: 172779
آيت‌الله خاتمي خطاب به اسرائيلي‌ها:
اگر بي ميل نيستيد که تل‌آ‌ويو با خاک يکسان شود دوباره به حزب الله حمله کنيد
تاریخ انتشار : 1397/01/17 15:59:02
نمایش : 2475
خطيب نماز جمعه امروز تهران گفت: حزب الله در جنگ گذشته خود با رژيم صهيونيستي با موشک‌هاي ۷۰ کيلومتري خود تل‌‌آويو را تبديل شهر اشباح کرد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيت‌الله سيداحمد خاتمي خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با بيان اينکه مسئله جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در غزه همچنان موضوع روز است، گفت: فلسطيني‌ها راهپيمايي حق بازگشت انجام دادند اما صهيونيست‌ها آنها را به گلوله بستند که تاکنون 20 نفر کشته و بيش از هزار نفر مجروح شدند.

وي با بيان اينکه خونخواري در ذات رژيم صهيونيستي است،  ادامه داد: گويا اين جنايتکاران تا زماني که خونخواري نکنند نئشه نمي‌شوند، جواب اين رژيم جز با زور نيست.

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با تاکيد بر اينکه بايد از مبارزان فلسطيني و مقاومت حمايت کرد، افزود: جز زبان زور و زبان مقاومت، زبان ديگري جواب صهيونيست‌ها را نمي‌دهد.

آيت‌الله خاتمي با اشاره به اينکه در حدود 70 سال اشغال فلسطين مذاکرات و نشست‌هاي فراواني صورت گرفته، اظهار داشت: نه تنها اين نشست‌ها و گفت‌وگوها از آوارگي اين آوارگان نکاسته است، بلکه بر آن افزوده و سبب شده رژيم صهيونيستي جري تر شود. در اين مقطع سخن گفتن با اين رژيم فريب‌کار نه تنها خطاي استراتژيک است بلکه يک خيانت بزرگ است. 

وي با بيان اينکه جهان اسلام نسبت به کشتار فلسطينيان از سوي رژيم صهيونيستي واکنش نشان دهد، گفت: غيرت مسلماني و عربي اقتضاء مي‌کند که کشورهاي مسلمان در برابر رژيم صهيونيستي واکنش نشان دهند و کشورهاي به اصطلاح عربي نيز نبايد سکوت کنند، سکوت آنها خيانت به قرآن است. 

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران افزود: آنچه در اين بين مورد تعجب است اين است که برخي از مفتي‌هاي دين‌فروش در عربستان تظاهرات در دفاع از غزه را بدعت و حرام دانستند و سخنگوي رژيم صهيونيستي نيز به استقبال اين کلام رفته است اما قرآن در اين باره مي‌گويد اين حرکت آنها ضداسلامي است و بايد از اين مفتي‌ها پرسيد آيا شما دين داريد؟ چرا در برابر جنايات رژيم صهيونيستي سکوت کرده‌ايد؟ چرا از مظلومان حمايت نمي‌کنيد، مگر سنت پيغمبر اينگونه بوده است. 

آيت‌الله خاتمي با بيان اينکه مسئولان رژيم صهيونيستي اعلام کردند که تا پايان سال ميلادي به حزب‌الله حمله مي‌کنيم، ادامه داد: اگرچه غيورمردان حزب‌الله جواب کوبنده‌اي به آنها داده‌اند اما بايد به مسئولان رژيم صهيونيستي گفته شود شما يکي دو بار شانس‌تان را آزموديد و حزب‌الله با موشک‌هاي 70 کيلومتري خود تل‌آويو و حيفا را تبديل به شهر اشباح کرد، امروز حزب‌الله قوي‌تر از گذشته است و اگر مي‌خواهيد حيفا و تل‌آويو با خاک يکسان شود يک بار ديگر شانس خود را آزمايش کنيد. 

وي افزود: مقام معظم رهبري بيان کردند که رژيم صهيونيستي 25 سال ديگر خود را  نخواهد ديد، شايد تقدير اين باشد و قبل از 25 سال ديگر رژيم صهيونيستي با ديوانگي مسئولانش متلاشي شود. 

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران تصريح کرد: اين روزها اراجيف زيادي از جوانک ناپخته سعودي به گوش مي‌رسد، لکه ننگ به رسميت شناختن موجوديت رژيم صهيونيستي و اعلام آن کمي جديد است البته رژيم عربستان چند سال است که با رژيم صهيونيستي همکاري‌هاي پشت پرده داشته است. 

آيت‌الله خاتمي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي تاکنون حملاتي به غزه و لبنان داشته است که همگي با تشويق و پول‌هاي عربستان بوده آنچه در اين چند سال مخفيانه انجام شده است امروز علني شده است. 

وي با بيان اينکه رژيم عربستان رژيم مجرم است و در دادگاه صالحه اسلامي بايد به محاکمه کشيده شود گفت: مسئولان رژيم عربستان خائن به حرمين شرفين هستند و پايه‌گذار تمام گروه‌هاي تکفيري و تروريستي هستند و در هر جايي که انفجاري صورت مي‌گيرد و عمليات انتحاري انجام مي‌شود يک پايش پول‌هاي قارون اين منطقه است. 

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با بيان اينکه دست مسئولان عربستان به خون هزاران انسان بي‌گناه آلوده است، اظهار داشت: جناياتي که در يمن صورت گرفته لکه ننگي براي اينها است. 4 سال است که در يمن انسان‌هاي بيگناه را مي‌کشند که تاکنون 10 هزار نفر را کشته‌اند و اخيرا به آوارگان بي‌پناه حمله کرده و بچه‌ها و زن‌هاي بي‌پناه را کشته‌اند. وليعهد عربستان در اين کشتار در خط مقدم است و بايد تقاص آن را پس بدهد. 

آيت‌الله خاتمي با تاکيد بر اينکه رژيم عربستان در تمام جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي شريک است، اضافه کرد: رژيم عربستان در کشورهاي ديگر فضولي مي‌کند، به طور نمونه 100 ميليون دلار براي دخالت در انتخابات عراق گذاشتند و نشست‌هاي مخفيانه سوري - سعودي داشتند و به مقامات سوري اعلام کردند که اگر از ايران و مقاومت دست بردارند از سوريه حمايت مي‌کنند و ميلياردها دلار براي بازسازي اين کشور هزينه مي‌کنند و رهبر مجاهد حزب‌الله نيز به صراحت اعلام کرد رژيم عربستان در انتخابات لبنان دخالت مي‌کند. 

وي تصريح کرد: با اين پرونده‌هاي سياسي اين رژيم پوسيده در حال متلاشي شدن است و به فضل خدا پس از اين رژيم، رژيم صهيونيستي نيز فرو خواهد پاشيد که نمونه‌هايي از زوال رژيم عربستان دعواهاي داخلي و بگير و ببندهاي داخلي آنها است. 

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران ادامه داد: خنده‌دارتر از اين، آن است که برخي از مقامات اين رژيم متزلزل حرف‌هاي گنده‌تر از دهان خود را مي‌زنند و ايران را تهديد مي‌کنند، آيا آنها نمي‌دانند ايران کجا است؟ ايران جايي است که اربابان آنها را مستأصل کرد و نشان داد اربابان آنها نيز نمي‌توانند کاري کنند چه برسد به خود آنها.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg