کد مطلب: 172767
مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري:
بسياري از پروژه‌هاي کشاورزي جزء سرمايه‌گذاري‌هاي کوچک و مشاغل خرد هستند/ حفظ منابع در شرايط بحران آبي، نيازمند برنامه‌ريزي منسجم است
تاریخ انتشار : 1397/01/08 12:42:19
نمایش : 1683
مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: قسمت اعظم پروژه‌هاي بخش کشاورزي جزء سرمايه‌گذاري‌هاي کوچک و مشاغل خرد هستند که باعث تاثيرگذاري آن‌ها در اقتصاد و ايجاد اشتغال مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، ذبيح‌الله غريب مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: قسمت اعظم پروژه‌هاي بخش کشاورزي جزء سرمايه‌گذاري‌هاي کوچک و مشاغل خرد هستند.

وي ادامه داد: اين ويژگي پروژه‌هاي کشاورزي باعث تاثيرگذاري آن‌ها در اقتصاد و ايجاد اشتغال مي‌شود همچنين اين پروژه‌ها از موفقيت، عدالت و بازدهي کوتاه‌مدت برخوردار هستند.

غريب بزرگترين حسن سرمايه‌گذاري‌هاي کوچک و مشاغل خرد را امکان استفاده جوانان از اين ظرفيت‌ها در هر نقطه و در هر منطقه عنوان و اضافه کرد: اجراي پروژه‌هاي بخش کشاورزي همراه با موفقيت و اجراي عدالت است.

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري با اشاره به کاهش بيش از ۷۰ درصدي بارندگي در اين استان خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزي با برنامه‌ريزي منسجم در زمينه آب و بهره‌وري بايد در راستاي حفظ منابع تلاش کنيم.

وي اولين هدف در اين شرايط بحران را حفظ منابع و ارائه راهکار دانست و عنوان داشت: حفظ باغات از ديگر اولويت‌هاي مهم در اين راستا است.

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختاري بيان داشت: امسال با وجود خشکسالي مشکلات بخش کشاورزي افزايش خواهد يافت و در اين شرايط به کارکنان بخش کشاورزي توصيه شده است که صبورانه و با تلاش بيشتر، پيگير درخواست بهره‌برداران باشند و در زمينه تعيين تکليف مکاتبات ارباب رجوع اين بخش کوشا باشند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg