کد مطلب: 172692
«مهار ايران» در رأس اولويت‌هاي سال ۲۰۱۸ رژيم صهيونيستي
تاریخ انتشار : 1396/12/07
نمایش : 1916
رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي در پرداختي به برنامه‌هاي دولت اين رژيم براي سال جاري، مهار ايران را در رأس آن اعلام کردند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، رسانه‌هاي اسرائيلي اعلام کردند از اولويت‌هاي برنامه کاري دولت رژيم صهيونيستي در سال جاري، مهار ايران، رسيدن به ثبات منطقه‌اي (مد نظر تل‌آويو) و حل‌وفصل اختلافات و تلاش در راستاي ترسيم «خط قرمزها» در راستاي نفوذ روزافزون ايران در منطقه است.

شبکه «الميادين» در پرداختي به اين موضوع نوشت، بنا به اعلام رسانه‌هاي اسرائيلي، دولت اين رژيم به موازات موارد ذکر شده به جنگ سوريه و تلاش براي اخراج ايران و متحدانش از اين کشور است.

در ادامه اين گزارش آمده است: از ديگر برنامه‌هاي دولت رژيم صهيونيستي براي سال جاري، افزايش شراکت با اردن، توسعه و تعميق همکاري‌ها و نيز گفت‌وگوهاي مستقيم با طرف‌هاي عملگرا در منطقه و کار در راستاي تلاش آگاهانه در برابر جهان عرب است.

از ديگر اهداف، اضافه کردن 525 واحد مسکوني صهيونيست‌نشين تا پايان سال 2018، 600 واحد ديگر تا سال 2019 و 710 عدد ديگر تا پايان سال 2020 است.

مقامات رژيم صهيونيستي بارها به فضاسازي عليه ايران در موضوع سوريه پرداخته‌اند و اعلام کرده‌اند حضور ايران در اين کشور، تهديدي براي تل‌آويو است. ايران بارها اتهامات رژيم صهيونيستي را رد کرده و گفته حضورش در سوريه «مستشاري» است نه نظامي؛ علاوه اينکه اين حضور، به درخواست دولت قانوني اين کشور و با هدف مبارزه با تروريسم صورت گرفته است. 

 کشورهاي عراق و سوريه هم بارها نقش ايران و متحدانش در عقب راندن گروه‌هاي تروريستي در منطقه را مورد تمجيد قرار داده‌اند. 

انتهاي پيام/ص

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg