کد مطلب: 172681
تجليل از يک عمر خادمي قرآن در اردل +تصوير
تاریخ انتشار : 1396/12/05
نمایش : 3896
مراسم تجليل از خادمان و پيرغلامان قرآني شهرستان اردل با حضور مسئولين و مردم برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در آيين تجليل  پيرغلامان قرآني شهرستان اردل که در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل با حضور مسئولين و مردم برگزار شد گفت: امروز در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به برکت اين انقلاب ، طبقات مردم با قرآن ، آشنا شده و انس مي‏گيرند و از معارف قرآن استفاده مي کنند.

همتي افزود: اسلام را آنچنان که فهم صحيح انساني و در متون اصيل اسلامي هست ، بايد فهميد و در اين زمينه مي توان از هدايت قرآني بهره برد.

وي با اشاره به اين که عمل به آموزه ها و معارف قرآن کريم گره گشاي بسياري از معضلات فردي و اجتماعي مسلمانان است ، بيان کرد: بايد با قرآن عجين شويم چرا که مفاهيم قرآني ، مفاهيمي براي زندگي است و تلاش ما بايد اين باشد که قرآن در زندگي تجسم پيدا کند.

همتي اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل همچون سال هاي گذشته همزمان با ايام فاطميه مراسم معنوي ختم قرآن کريم با حضور قاريان و حافظان برجسته استان در شهرستان اردل برگزار کرد.

اين مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و پايگاه مقاومت بسيج شهدا شهرستان برگزار شد و از 30 خادم و پيرغلام قرآني شهرستان اردل با اعطاي  لوح سپاس و هدايايي  تجليل شد.
 


انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg