کد مطلب: 172676
گلايه جوانان روستاي گندمکار از عدم تحقق وعده هاي انتخاباتي:
آقاي نماينده! از قديم گفتن مَرده و قولش!/ احداث سالن ورزشي در بوته قال و قيل تبليغات انتخابات!
تاریخ انتشار : 1396/12/02
نمایش : 2596
علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان ،کوهرنگ و کيار در شعار هاي انتخاباتي و چندين مراسم قول احداث سالن ورزشي را به جوانان روستاي گندمکار دادند که اين وعده در حد شعار باقي ماند و باعث گلايه مندي جوانان اين روستا شد.
به گزارش هفت چشمه، صبح امروز برخي از جوانان روستاي گندمار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل طي تماس تلفني با پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه از وعده هاي توخالي علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان ،کوهرنگ و کيار ابراز گلايه کردند و خواستار پيگير مطالباتشان شدند که در همين راستا خبرنگار هفت چشمه به اين منطقه رفته و از نزديک با برخي از جوانان گفت و گويي ترتيب داده است.

پيام مرادي يکي از جوانان  روستاي گندمکار در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: روستاي گندمکار از کمترين امکانات رفاهي و ورزشي محروم است و احداث سالن ورزشي مهمترين مطالبه جوانان اين روستا از علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان ،کوهرنگ و کيار بوده که ايشان اين وعده را در شعار هاي انتخاباتي و چند باري هم حضوري در جمع مردم قول دادند اما تا کنون هيچ اقدامي در اين راستا صورت نگرفت و اين وعده هاي توخالي باعث گلايه مندي جوانان اين منطقه شد.
 


 
تورج قيصري يکي ديگر از جوانان با استعداد ورزشي روستاي گندمکار گفت:علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان ،کوهرنگ و کيار فقط وعده سرخرمني به جوانان روستاي گندمار داد و انگار اين روستا به روستاي وعده هاي دروغين تبديل شده است.

قيصري افزود:به دليل نبود سالن و زمين مناسب ورزشي  رباط پاهام  مشکل ساز شدند و ديگر توان ورزش کردن را ندارم و از نماينده محترم خواستارم که به وعده اي که به جوانان اين روستا داديد عمل کنيد نه اينکه فقط شعار دهيد .


 
برخي از دانش آموزان روستاي گندمکار نيز در اين خصوص  اظهار داشتند:ما تنها انتظارمان از نماينده مردم شهرستان هاي اردل،فارسان ،کوهرنگ و کيار احداث سالن ورزشي است که ايشان بارها اين وعده را به جوانان دادند را به نتيجه برسانند و و نگذارند به فراموشي سپرده شود.

روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل مي باشد که از کمترين امکانات ورزشي محروم هستند و حتي يک زمين ورزشي مناسبت در اين روستا وجود ندارند که جوانان اين روستا بتوانند فعاليت ها ورزشي خود را در آنجا انجام دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg