کد مطلب: 172578
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):
اقتدار موشکي ما ثمره خون هاي شهداي اين مرزو و بوم است
تاریخ انتشار : 1396/10/28 13:47:20
نمایش : 1150
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت: امروز به برکت جانفشاني‌هاي شهدا و رزمندگان ،دشمنان در دورترين نقاط دنيا در هدف موشکهاي نقطه زن هستند و اگر دست از پا خطا کند موشک‌هاي ما همانند آتش فشان بر سر آنها فرود مي‌آيند.

به گزارش هفت چشمه، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) صبح امروز در همايش بزرگ رزمندگان شهرستان اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس گفت:دوران دفاع مقدس ايران را عزيز تر کرد وعزت ما را بيشتر نمود مديريت و تدبير امام (ره) را به جهانيان  ثابت کرد کسي باور نمي کرد مدل ولايت فقيه بتواند در قرن۲۰ وادامه اش در قرن ۲۱ کشور را اداره کند ودر منطقه اثر گذار باشد موفقيت اين تفکر ومدل با همت شما عزيزان رزمنده  به اثبات رسيد.

سردار ضمن قدرداني از رشادتهاي رزمندگان شهرستان اردل در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: هر چه از ايستادگي، شجاعت، دلاوري و از خودگذشتگي شما رزمندگان عزيز شهرستان بگوييم کم است، چرا که رشادت هاي شما عزيزان و مردم عزيز شهرستان اردل را بايد در تاريخ دفاع مقدس جستجو کرد.
 

وي با بيان اينکه اقتدار موشکي ما ثمره خون هاي شهداي اين مرزو و بوم است گفت: امروز به برکت جانفشاني‌هاي شهدا و رزمندگان ،دشمنان در دورترين نقاط دنيا در هدف موشکهاي نقطه زن هستند و اگر دست از پا خطا کند موشک‌هاي ما همانند آتش فشان بر سر آنها فرود مي‌آيند.


ايشان با بيان اينکه در هشت سال دفاع مقدس، ايثارگران و مردم مومن و فداکار ميهن اسلامي با الهام از فرامين امام راحل در ميدان هاي نبرد حضور يافتند، افزود: شهدا با خلق حماسه هاي افتخارآفرين، دشمنان متجاوز را که با حمايت استکبار جهاني به حريم جمهوري اسلامي ايران تجاوز کرده بود، بيرون راندند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) با اشاره به نقش شهدا و خانواده هاي آنها در پيروزي انقلاب و نظام اسلام ادامه داد: شهدا و ايثارگران سرمايه هاي اين نظام هستند و اقشار مختلف مردم وظيفه دارند با ادامه راه شهدان و تکريم خانواده هاي شهدا و ايثارگران، دين خود را به آنها ادا کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg