کد مطلب: 172494
ترامپ: احمقانه 7 تريليون دلار در خاورميانه هزينه کرديم
تاریخ انتشار : 1396/10/02 07:46:40
نمایش : 1836
رئيس‌جمهور آمريکا با انتقاد از سياست داخلي و خارجي دولت‌هاي قبلي اين کشور گفت: «پس از صرف هزينه احمقانه 7 تريليون دلاري در خاورميانه، زمان بازسازي کشورمان فرا رسيده است».

به گزارش هفت چشمه به نقل از  فارس، دونالد ترامپ که اين روزها از تاييد طرح اصلاح ماليات او در کنگره آمريکا خرسند است، در يک اظهارنظر ضمن انتقاد از هزينه‌هاي دولت‌هاي قبلي آمريکا در خاورميانه، از همکاري کاخ سفيد با دموکرات‌ها در سال اينده ميلادي خبر داد.

رئيس‌جمهور آمريکا امروز جمعه در اظهارنظري توئيتري به موضوعاتي از قبيل همکاري دولتش با دموکرات‌ها و همچنين هزينه‌هاي بسيار زياد دولت‌هاي قبلي اين کشور در خاورميانه پرداخت.

دونالد ترامپ در توئيترش با ابراز اميدواري به همکاير با دموکرات‌ها در سال‌ آينده ميلادي نوشت: «پيشبيني مي‌کنم که مابه روشي فراحزبي شروع به همکاري با دموکرات‌ها خواهيم کرد. زيرساخت‌ها، جايي عالي براي آغاز(همکاري‌ها بين کاخ سفيد و دموکرات‌ها) خواهد بود».

او که در دوران مبارزات انتخاباتي خود بارها از مواضع دولت‌هاي جورج بوش و همچنين باراک اوباما در قبال خاورميانه انتقاد کرده بود، و ادعا مي‌کرد واشنگتن مبالغ هنگفتي در اين کشورها به هدر داده، باز هم اين ادعا را تکرار کرد.

ترامپ نوشت: «پس از صرف هزينه احمقانه 7 تريليون دلاري در خاورميانه، زمان بازسازي کشورمان فرا رسيده است».

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg