کد مطلب: 172452
پاي درد دل رييس هيئت ورزش روستايي اردل:
ورزش در شهرستان ما بي ارزش است!/ ورزشکاران، در انتظار تحقق وعده هاي نماينده مجلس!
تاریخ انتشار : 1396/09/22
نمایش : 2373
نماينده مردم شهرستان هاي اردل ،فارسان،کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي مدتي است که با وعده هاي سرخرمنيش ورزش شهرستان اردل را سردرگم کرد.
به گزارش هفت چشمه، بسياري از مسئولان، همواره از ورزش به عنوان عامل، سالم‌سازي اوقات فراغت و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ياد مي‌کنند ولي در عمل، حمايتي از جانب آن‌ها ديده نمي‌شود، بنابراين با شعار و آمار دهي نمي‌توان راه به جايي برد و بايد اين حمايت‌ها در عمل نمود پيدا کند.
 
علي طاهري رئيس هيئت ورزش روستايي بازي هاي بومي محلي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه  اظهار داشت: ورزش بهترين راه براي کاهش آسيب هاي اجتماعي و تامين سلامت جامعه است که براي نهادينه کردن آن در جامعه  نيازمند تلاش مسئولين است نه اينکه مسئولين با شعار هاي توخالي بخواهند ورزش را در جامعه نهادينه کنند.
 
طاهري ضمن گلايه از دکتر علي کاظمي نماينده مردم  شهرستان  هاي اردل ،فارسان،کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در خصوص وعده هاي سرخرمنيش به هيئت ورزش روستايي بازي هاي بومي محلي شهرستان اردل گفت: 4 ماه پيش دکتر کاظمي در جمع ورزش کاران بازي هاي بومي محلي شهرستان اردل  براي خريداري برخي وسايل ورزشي براي اين هيئت ورزشي قول تخصيص اعتباري به مبلغ 5 ميليون تومان را داد که اين قول به وعده هاي توخالي آنها اضافه شد و باعث گلايه مندي جامعه ورزشکاران شده است.
 
وي اظهار کرد:چند باري با مسئول دفتر ايشان تماس برقرار کردم و حتي حضوري با او ملاقات داشتم که فقط وعده اين هفته و آن هفته ميداد و اکنون اين سوال را بايد از نماينده مردم  شهرستان  هاي اردل ،فارسان،کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي پرسيد؟آقاي کاظمي تا کي وعده هاي دروغ!.. شما که هميشه دم از وعده هاي راستين مي زنيد اکنون چرا اين روزها با وعدهاي توخالي خود ورزشکاران را سردرگم  مي کنيد!.. نکند به اين زودي به فکرشعارهاي انتخاباتي افتاديد!

رئيس هيئت ورزش روستايي بازي هاي بومي محلي شهرستان اردل گفت: اعتبارات تمامي هيئت هاي ورزشي بازي هاي بومي محلي استان واريز شد و تنها هيئت ورزش روستايي بازي هاي بومي محلي شهرستان اردل چشم انتظار اين اعتبار ناچيز است .

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg