کد مطلب: 172451
فرماندار شهرستان اردل خبرداد:
تخصيص 107 ميليارد ريال اعتبار براي 54 پروژه نيمه تمام اردل
تاریخ انتشار : 1396/09/22
نمایش : 1378
فرماندار شهرستان اردل گفت: 107 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن امکانات کشور به 54 پرژه نيمه تمام اين شهرستان تخصيص داده شد.
به گزارش هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان که به منظور توزيع اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و با حضور مسئولين سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ،مديران استاني و شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري  برگزار شد از توزيع مبلغ 107 ميليارد ريال در 10 فصل و 54 پروژه عمراني نيمه تمام  خبر داد و گفت اين اعتبار در راستاي تحقق اصل 48 قانون اساسي و سياست هاي کلي براي حصول به اهداف چشم انداز به منظور استفاده متوازن از امکانات کشورو توزيع عادلانه و رفع تبعيض براي پيشرفت مناطق کمتر توسعه يافته و تحقق عدالت  توزيع شده است .

نوذري افزود: اولويت توزيع اعتبارات با پروژهايي است که پيشرفت فيزيکي بالايي دارند و با جذب اين اعتبار تکميل و به بهره برداري خواهند رسيد.

وي بيان کرد:فصول مربوط به آب و فاضلاب شهري و روستايي،کشاورزي و منابع طبيعي ،توسعه  خدمات شهري و روستايي عشايري،راه،گردشگري وبهداشت و سلامت بيشترين اعتبار را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار شهرستان اردل از مديران شهرستاني خواست ضمن ارائه پيشنهادات ،پيگيري لازم به منظور جذب اعتبارات اقدام نمايند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg