کد مطلب: 172449
ظريف طي يادداشتي در نيويورک تايمز:
غيرقابل اعتماد بودن آمريکا کاملا قابل پيش بيني است
تاریخ انتشار : 1396/09/21 19:41:05
نمایش : 2702
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ضمن يادآوري بدعهدي هاي آمريکا در قبال تعهدات بين المللي، از اروپا خواست با همراه شدن با آمريکا در تضعيف برجام اشتباه گذشته خود را تکرار نکند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمد جواد ظريف با انتشار يادداشتي در روزنامه آمريکايي «نيويورک تايمز»، ضمن يادآوري بدعهدي هاي آمريکا در قبال تعهدات بين المللي از جمله برجام و توافقنامه آب و هوايي پاريس، از اروپا خواست با همراه شدن با دولت آمريکا در تضعيف برجام اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه نيويورک تايمز، در بخش هايي از اين يادداشت آمده است: متاسفانه طي يازده ماه گذشته، پاسخ دولت ترامپ به حسن نيت ايران تنها خشم و قهر بوده است. اما غيرقابل اعتماد بودن آمريکا- از توافق پاريس درباره تغييرات آب و هوايي گرفته تا بيت‌ المقدس- کاملا قابل پيش‌بيني است.

وزير خارجه ايران در ادامه با اشاره به بدعهدي‌هاي آمريکا در گذشته و همراهي کشورهاي اروپايي پس از اقدام داوطلبانه ايران در توقف غني‌سازي هسته‌اي به عنوان يک اقدام اعتمادساز، اعلام کرد اميدوار است اروپا اين بار اشتباه گذشته خود را تکرار نکند و با آمريکا همراه نشود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg