کد مطلب: 172440
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري خبر داد:
آماده‌باش ۴۷ اکيپ در محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري/کليه محور هاي استان باز است
تاریخ انتشار : 1396/09/19 11:39:37
نمایش : 1302
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر ۴۷ اکيپ ثابت در تمامي محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامي محورهاي استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام مي‌شود.
احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ اکيپ ثابت در تمامي محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامي محورهاي استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام مي‌شود.

وي با بيان اينکه همه نيروهاي راهداري در حالت آماده‌‌باش است، افزود: تمامي نيروهاي راهداري چهارمحال و بختياري در بيش از ۴۷ راهدارخانه ثابت و سيار در سطح جاده‌ها مستقر بوده تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري بيان کرد: اکيپ‌هاي سيار و ثابت راهداري با ۲۳۰ دستگاه ماشين‌آلات سنگين، نيمه‌سنگين و سبک و با ۳۱۰ نيروي انساني و ۴۲ دستگاه تراکتور برف‌روب فعال آماده خدمت‌رساني در مواقع بحراني هستند.

جمشيدي با اشاره به اينکه افزايش ضريب ايمني سفرهاي برون‌شهري بسته به رعايت اصول ايمني در فصل زمستان است، خاطرنشان کرد: تجهيز خودرو و استفاده از وسايل سفر از جمله زنجير چرخ، اطمينان از سلامت وسايل گرمايشي خودرو، همراه داشتن پتو و لباس گرم و توجه به تابلوها از فاکتورهاي مهم ايمني سفرهاي برون‌شهري است.

وي با بيان اينکه هفته حمل و نقل و راهداري از ۲۳ آذرماه آغاز مي‌شود و تا ۱ دي‌ماه ادامه دارد، گفت: بيش از ۱۰ عنوان برنامه ويژه براي اين هفته درنظر گرفته شده که نشست خبري، افتتاح چند طرح، حضور در مدارس، ديدار با مسؤولان و رژه ماشين‌آلات از مهمترين اين برنامه‌ها است.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg