کد مطلب: 172439
محسن رضايي در گفت و گو با دانا خبر داد:
ماموريت ضابطين مجمع تشخيص براي واقعيت سنجي آمارها در کشور/ بررسي آمارهاي"محرمانه" و "غيرمحرمانه" توسط هيئت‌هاي عالي نظارت
تاریخ انتشار : 1396/09/19 11:22:21
نمایش : 976
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه طي بررسي ها احساس مي شود در برخي از مسائل از سياست هاي نظام فاصله گرفته شده است گفت: يکي از مواردي که قرار است بعد از تاييد ضابطين توسط رهبري صورت بگيرد، آمارهايي است که يا محرمانه اعلام شده و يا از سوي نهادها منتشر مي شود.

به گزارش هفت چشمه، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص آمارهايي که از سوي دولت در مورد اشتغال و ... منتشر شده و عدم واقعيت اين آمار با واقعيت جامعه اظهار داشت: بعد از انتشار اخبار ضد و نقيض از سوي دولت و مواردي که اتفاق افتاد به نظر رسيد مسائل مهمي در جريان است.

 

وي با بيان اينکه طي بررسي ها  احساس مي شود در برخي از مسائل از سياست هاي نظام فاصله گرفته شده است، گفت: يکي از مواردي که قرار است بعد از تاييد ضابطين توسط رهبري صورت بگيرد، آمارهايي است که يا محرمانه اعلام شده و يا از سوي نهادها منتشر مي شود.

 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اعلام برخي از مغايرت ها در خصوص آمار بيکاري و اشتغال عنوان کرد: در کنار مسائل مربوط به بودجه، محيط زيست و بانک به مسائلي نظير اشتغال هم رسيدگي شده و ضابطين مجمع تشخيص مصلحت نظام نتايج گزارش هاي خود را به عموم جامعه اعلام کرده و در اين گزارش ها مشخص مي شود که آمارهايي که اعلام مي شود تا چه اندازه با واقعيت سازگاري دارد يا خير.

 

طي جلسات گذشته مجمع تشخيص مصلحت نظام، هيئت‌هاي عالي نظارت بر اجراي سياست‌هاي کلي نظام متشکل از 20 ضابط تشکيل شده است که بعد از تاييد مقام معظم رهبري، در مسائلي که دولت از سياست هاي اصلي نظام فاصله پيدا کرده است وارد شده و نتيجه را به عموم مردم اعلام مي کند.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg