کد مطلب: 172435
نماينده مردم بروجن در واکنش به اعلام بيت المقدس به عنوان پايخت اسرائيل؛
صهيونيست در سراشيبي سقوط/ پايان نظام سلطه نزديک است
تاریخ انتشار : 1396/09/18 09:20:00
نمایش : 1382
نماينده مردم بروجن در واکنش به اعلام بيت المقدس به عنوان پايخت اسرائيل گفت: صهيونيست در سراشيبي سقوط قرار گرفته و بدون شک راه مقاومت و اتحاد يک و نيم ميليارد مسلمانان سراسر جهان با قدرت بيشتري ادامه يافته و پايان نظام سلطه نزديک است.
به گزارش هفت چشمه، دکتر خديجه ربيعي نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگوبا جهانبين نيوز، اظهار کرد: شهر قدس که مسجد الاقصي نخستين قبله مسلمانان را در خود جاي داده است، بخش لاينفک فلسطين است.

وي با بيان اينکه تصميم تحريک آميز و نابخردانه آمريکا مبني بر به رسميت شناختن شهر قدس بعنوان پايتخت اسراييل به صلح و ثبات اين منطقه کمک نمي کند؛ تصريح کرد: اين تصميم پايان ادعاي دروغين و هوچي گري نظام سلطه در استقرار صلح در منطقه است؛ ادعاي دروغيني که گاه افراد ساده لوح و بي بصيرت داخلي را هم فريب مي‌دهد.

ربيعي قدس را يک سرزمين اشغال شده دانست و گفت: اين تصميم باعث تغيير اين واقعيت نمي‌شود که قدس يک سرزمين اشغال شده است؛ و بايد به صاحبان اصلي آن يعني فلسطيني‌ها بازگردد.

نماينده مردم بروجن تاکيد کرد: فرموده امام راحلمان مبني بر اينکه «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند» امروز عيان است و شاهديم که در دوران پسا داعش، آمريکا هر لحظه تلاش ميکند تا با ايجادبحران و تنش در منطقه، هم سرپوش بر شکست هايش بگذارد و هم تلاش مذبوحانه براي تضمين امنيت پايدار براي اسرائيل نمايد و مانع کنش هاي منطقه اي جمهوري اسلامي شود.

ويبا بيان اينکه فلسطين از نهر تا بحر است،نه يک کلمه کم و نه يک کلمه زياد؛ خاطر نشان کرد: اسرائيل ۲۵ سال آينده را نخواهد ديد و بدون شک راه مقاومت و اتحاد يک و نيم ميليارد مسلمانان سراسر جهان با قدرت بيشتري ادامه خواهد يافت و قدس شريف در پرتوي اين ايستادگي‌ها به‌‌زودي آزاد خواهد شد.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg