کد مطلب: 172413
کارشناس ورزشي در گفتگو با جهانبين نيوز
بهترين قرعه جام جهاني براي ايران/ ما مي‌توانيم اين چالش را به فرصت تبديل کنيم
تاریخ انتشار : 1396/09/12 12:25:03
نمایش : 1844
کارشناس ورزشي در شهرکرد گفت: با قرعه‌کشي عصر جمعه جام جهاني 2018 وارد مرحله جديدي شد، مسير تيم‌ها در مسابقات جام جهاني مشخص شد و حالا فوتبال دنيا در فاصله نزديک به هفت ماه تا جام جهاني بيش از هر زمان ديگري تحت‌الشعاع جام جهاني روسيه خواهد بود، بر خلاف نظرات خيلي از کارشناسان تيم ما با بهترين قرعه در گروه‌بندي جام جهاني قرار گرفته است، ما مي‌توانيم تهديدها را به فرصت تبديل کنيم و ضعف‌ها را قوت ببخشيم.
به گزاارش هفت چشمه، وحيد صالحي، کارشناس ارشد مديريت ورزشي و استاد دانشگاه پيام نور شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به قرعه ايران در گروه‌بندي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه اظهار کرد: بر خلاف نظرات بسياري از کارشناسان تيم ما با بهترين قرعه در جام جهاني قرار گرفت، ما هم مي‌توانيم تهديدها را به فرصت تبديل کنيم و هم ضعف‌ها را قوت ببخشيم.

جام جهاني بهترين فرصت براي ترويج فرهنگ ورزش در کشور است

صالحي با اشاره به لزوم ترويج فرهنگ ورزش در کشور گفت: آسيب‌هاي اجتماعي امروز نوجوانان و جوانان را تهديد مي‌کند و با ترويج ورزش مي‌توانيم در جهت کاهش آن پيش رويم و جام جهاني بهترين فرصت براي ترويج فرهنگ ورزش در کشور است.

وي افزود: تيم ملي کشور با بازي‌هاي خوب مقابل تيم‌هاي بزرگ دنيا در اين تورنومنت مي‌تواند باعث جذب مخاطب جوان و گسترش فرهنگ ورزش و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي شود.

وي بيان داشت: با توجه به چشم‌انداز بلندمدت در مورد ورزش فوتبال کشور، ما در اين مسابقات مي‌توانيم به کيفيت و کميت عالي در فوتبال دست يابيم، به اين صورت که بازيکنان ما با بازي خوب مقابل تيم‌هاي مطرح خود را به فوتبال دنيا معرفي مي‌کنند و اين فرصتي براي لژيونر شدن در باشگاه‌هاي سطح اول جهان است که از نظر کيفيت باعث رشد فوتبال کشور مي‌شود.

صالحي تاکيد کرد: همچنين بازي در مقابل تيم‌هاي بزرگي مانند پرتغال و اسپانيا مي‌تواند باعث جلب توجه ديگر کشورها به تيم ملي شود و با درخواست بازي‌هاي دوستانه و تدارکاتي با تيم ملي، از نظر کميت باعث ارزآوري و درآمدزايي براي فوتبال کشور گردد.

وي با اشاره به اين موضوع که محک خوردن تيم ملي مهترين هدف هست و با صعود از مرحله گروهي خود را از همه لحاظ به دنيا نشان مي‌دهيم گفت: گروه مرگ و سخت را بايد از تفکرات خود دور کنيم چون در ورزش پايه ما هم اثر دارد، تيم نوجوانان فوتبال ما آلمان را چهار بر صفر شکست داد چون به خود باور داشتند که پيروز خواهند شد، همچنين تيم‌هاي ملي واليبال، فوتبال ساحلي، کشتي، فوتسال و... در جهان صاحب سبک شدند و هستند پس فوتبال کشور هم مي‌تواند خود را در سطح بالاي ورزش دنيا معرفي نمايد.

فوتبال ايران براي حضور پرقدرت در روسيه نيازمند حمايت مسئولان است

وي در پايان خاطرنشان کرد: اين روزها فوتبال ما براي حضور پرقدرت در روسيه به حمايت مسئولان ورزش کشور نياز دارد، حالا بايد ببينيم مسئولان براي موفقيت تيم ملي در جام جهاني چه خواهند کرد و چه تدابيري را براي اين موضوع انديشيده اند.


انتهاي پيام/1024ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg