کد مطلب: 172402
هفت چشمه گزارش مي دهد:
بي توجهي مسئولين شهري و معصوميت دختران دانش آموز اردل
تاریخ انتشار : 1396/09/08
نمایش : 3929
ايستگاه هاي تاکسي برون شهري در بلوار شهدا تنها خيابان اصلي شهر اردل که محل تردد خواهران دانش آموز مي باشد باعث گلايه مندي اولياء دانش آموز و برخي شهروندان اردلي شده است.
به گزارش هفت چشمه، محدوده بلوار شهدا تنها خيابان اصلي شهرستان اردل اين روزها به دليل پارک ماشينها خط شهر ،دشتک ،کاج  و ناغان با بار ترافيکي زيادي روبه‌رو بوده است؛ به طوري که باعث گلايه ساکنان و اولياء دانش آموزان اين محدوده شده و باري از مشکلات شهري را براي اين ساکنان به وجود آورده است.
 

يکي از وظايف مهم شوراي ترافيک شهرستان ها رفع مشکلات ترافيکي و ايجاد نظم اصول راهنمائي و رانندگي در سطح شهرها است اما در مرکز شهرستان اردل اين قوانين به فراموشي سپرده شده و جمعي از مردم شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه، از عملکرد شوراي ترافيک شهر ابراز گلايه کردند.

عباس صالحي يکر از شهروندان اردلي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در اين خصوص اظهار داشت: در شهر اردل يک خيابان اصلي و مهم وجود دارد که اکثر خريد مردم و تامين مايحتاج زندگي مردم در اين خيابان است که توقف اين خودرو ها باعث ايجاد مزاحمت و مانع کسب و کار ما مي شوند بنابراين ماموران راهنمائي رانندگي بايد در بحث پارک ماشين ها در خيابان فکري بيانديشند اشاره کردند.
مهدي اميدي  يکي ديگر از شهروندان اردلي در ادامه بيان کرد:پارک ماشين هاي خط دشتک-کاج و ناغان بعلت نبود جاي پارک مخصوص ايجاد مزاحمت براي عابران پياده مي کند
خسروي يکي ديگر از شهروندان اردلي اظهار کرد:  يکي از اين معضلات که در شهر ما قدمت‌ زيادي دارد، هنوز براي حل ان اقدامي نشده است و شهروندان خواستار رسيدگي به آن شده‌اند، ساماندهي ايستگاهاي تاکسي برون شهري است که انتظار است مسئولين مربوطه اين مشکل را برطرف کنند چرا که  آرامش و آسايش شهروندان را گرفته است.

مردم از شوراي ترافيک شهر اردل درخواست دارند که هرچه زودتر اين ماشين ها به پارکينگ هاي مخصوص فرستاده شود تا مشکلي براي عابران پياده و دانش آموزان ايجاد نشود.
 
هفت چشمه همچنان مشکلات و مطالبات شما مردم عزيز شهر اردل را پيگيري مي نمايد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg