کد مطلب: 172401
پشت پرده غيبت ايران در مصوبه هيئت رئيسه AFC
تاریخ انتشار : 1396/09/08 01:43:54
نمایش : 2874
با وجود از قلم افتادن نام ايران در مصوبه هيئت رئيسه کنفدراسيون فوتبال آسيا، تيم‌هاي عربستاني بايد براي بازي با نمايندگان کشورمان به ايران سفر کنند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از باشگاه خبرنگاران، هيئت رئيسه AFC عصر امروز(سه شنبه) مصوب کرد از اين پس قانون بازي در کشور بي طرف بين تيم هاي آسيايي لغو و کليه ديدارهاي  اين قاره به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

هرچند در نشست اعضاي هيئت رئيسه کنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور جياني اينفانتينو، رئيس فيفا نامي از ايران برده نشده است و تنها روي نام کشورهاي قطر، امارات و عربستان براي اجراي اين مصوبه تاکيد شده است اما طبق اعلام علي کفاشيان، نام اين 3 کشور به دليل اينکه به تازگي درگير ماجراي ميزباني در کشور ثالث شده اند در مصوبه هيئت رئيسه قيد شده است و لغو اين قانون شامل تمام اعضاي AFC مي شود. 

نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران و کنفدراسيون فوتبال آسيا تاکيد دارد طبق مصوبه هيئت رئيسه تيم هاي عربستاني بايد براي بازي مقابل نمايندگان ايران به کشورمان سفر کنند.

حميرا اسدي، رئيس دپارتمان امور بين الملل فدراسيون فوتبال هم در گفت و گو با خبرنگار ما با تائيد اين خبر تصريح کرد: هرچند هيئت رئيسه AFC تاکنون نامه اي مبني بر لغو قانون بازي در کشور ثالث به فدراسيون فوتبال ايران صادر نکرده است اما با توجه به تلاش هاي مسئولان فدراسيون و البته مصوبه هيئت رئيسه کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد اين امر را قطعي دانست و تيم هاي ايراني از سال آينده در کشورمان به مصاف نمايندگان عربستان مي روند. 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg