کد مطلب: 172370
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
آغاز بازسازي 6 روستاي زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال و بختياري/ کمک‌هاي نقدي، مهم‌ترين نياز براي ساخت خانه‌هاي روستايي
تاریخ انتشار : 1396/08/29 11:24:20
نمایش : 1449
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به شروع بارش‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: کار آواربرداري خانه‌هاي تخريب شده آغاز شده است و نيروها با تمام توان وارد ميدان شده‌اند تا با کار جهادي ان‌شاالله به زودي سرپناهي براي مردم ساخته شود.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با بيان اينکه سپاه استان در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه حضور پيدا کرده و کمک‌هاي مردمي چهارمحال و بختياري را به دست زلزله‌زدگان رساند اظهار کرد: باتوجه به استقرار نيروهاي سپاه در منطقه، در حال حاضر مهم‌ترين اولويت اسکان موقت مردم زلزله‌زده است که با وجود ناپايداري‌هاي جوي امري ضروري است.

وي با اشاره به شروع بارش‌ها در مناطق زلزله‌زده افزود: کار آواربرداري خانه‌هاي تخريب شده آغاز شده است و نيروها با تمام توان وارد ميدان شده‌اند تا با کار جهادي ان‌شاالله به زودي سرپناهي براي مردم ساخته شود.
 

سردار اکبري خاطرنشان کرد: براي کار در منطقه علاوه‌بر نيروهاي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) از نيروهاي مردمي بومي نيز کمک گرفته مي‌شود.

وي با بيان اينکه سپاه چهارمحال و بختياري وظيفه بازسازي ۶ روستاي دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده دارد اضافه کرد: اين روستاها بالاي ۹۰ درصد آسيب ديده و تخريب شده‌اند.
 

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري بيان داشت: با توجه به تخريب گسترده‌اي که در منطقه صورت گرفته و همچنين بروز مشکلات متعدد ديگري که بر اثر بارش‌ها به وجود خواهد آمد، برنامه‌ريزي‌هاي منسجمي صورت گرفته است تا حتي در شرايط بارندگي، کار رامتوقف نکنيم و به کار خود ادامه دهيم.

سردار اکبري با اشاره به اينکه اسکان موقت مردم حداقل تا يک ماه آينده ادامه خواهد داشت يادآور شد: براي اسکان دائم مردم به بالاي هفت ماه زمان نياز است.
 

وي ضمن تقدير از کمک‌هاي مردم چهارمحال و بختياري ادامه داد: نياز مردم آسيب‌ديده به پوشاک و مايحتاج اوليه خصوصا در مناطق روستايي تا حدود زيادي برطرف شده ولي نيازهاي غذايي و امکانات لازم براي اسکان در کانکس همچنان ادامه دارد که از هم استاني‌هاي عزيز تقاضا داريم کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را از طريق پايگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحي مقاومت بسيج سراسر استان به دست نيازمندان اين حادثه برسانند.
 

سردار اکبري يادآور شد: مواد غذايي خشکبار ازجمله برنج، حبوبات و... از نيازهاي مهم و اولويت‌دار منطقه است ضمن اينکه با توجه به آغاز کار بازسازي مناطق آسيب‌ديده، کمک‌هاي نقدي از اهميت ويژه‌تري برخوردار است که تقاضا داريم مردم عزيز و هم‌استاني‌هاي گرامي بيشتر کمک‌هاي خود را بر اين موضوع متمرکز کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg